Jump to content
Geplaatst:
comment_2113999

057cd99b_o.png

Omdat December meestal een natte, en koude maand is in Nederland, blijven de meeste mensen natuurlijk liever binnen, lekker warm bij hun PlayStation. Voor de mensen die thuis zijn hebben we een Kerstmeeting georganiseerd voor de leden van GTAForum. Deze wordt dan ook 21-12-2013 gehouden. De lijst is momenteel helemaal vol, maar er zijn natuurlijk nog reserveplaatsen over!

De meeting zal plaatsvinden op de PlayStation 3 op 21-12-2013, om 20:00.

Ledenlijst:

Extreem (Mitchiem) - Headset

xCrazyShotgun (xCrazyShotgun) - Headset

tjarda1999 (tjarda1999) - Headset

mekane (smartkid075) - Headset

BoerDave - Headset

maasdijkhardstyle (MAASDYKHARDSTYLE) - Headset

Kenny-Petrovic (soulramon)

Losqualo (losqualo20)

Wrecklezzdj (Wrecklezzdj) - Headset

Hultates (Hultates)

mert17 (mertcoban) - Headset

ZeroJens (ZeroJens)

Mrkwark (mrmark2)

_Night-Men_ (DeNeus21)

supergtagamer (FrostCube_NL) - Headset

Ezra24rct3 (Ezra24rct3) - Headset

Reservelijst:

ThymoDJ (ThymoDJ)

koerba1 (koerba1)

Dionkoffie (Dionkoffie)

Ik hoop ervan uit te gaan dat er op 21-12-2013 een zeer leuke meeting kan komen met enorm veel gezelligheid. Waarschijnlijk kunnen we ook wel eventjes naar North Yankton gaan, daar kan je gelukkig nog heen met de patch die dit eigenlijk zou moeten verwijderen.

:)

Bewerkt: door Extreem

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2120587

Ehm... Dionkoffie staat er gewoon bij, of ben ik nou blind?

Nee, ik heb een foutje gemaakt.. Sorry, en Dionkoffie. Ik verwacht veel mensen - je komt dus gewoon op de reservelijst Dionkoffie ;)

Bewerkt: door Extreem

Geplaatst:
comment_2120962

Het zou kunnen dat ik pas om 21u kan komen! Dus dan sluit ik wel bij aan als er nog plaats is!

Edit: nvm, ik ben toch op tijd.

Bewerkt: door Losqualo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2120964

De meeting begint over een klein uurtje! Ik hoop jullie allemaal te kunnen zien bij de Meeting :)

Mensen welke auto's zijn verboden verplicht laat het ff weten

Geen een, ik wil liever geen tanks in de meeting.

Geplaatst:
comment_2120965

De meeting begint over een klein uurtje! Ik hoop jullie allemaal te kunnen zien bij de Meeting :)

Mensen welke auto's zijn verboden verplicht laat het ff weten

Geen een, ik wil liever geen tanks in de meeting.

Ik kom dan met de jet oke?

(Hoop dat je tegen grapje kan kom gewoonen auto)

Geplaatst:
comment_2121001

Tjarda heeft echt een rage probleem :7.

Hoezo dat ik heb weining zin in een meeting met 1 hacker die lvl 9 is en rijdt in een vacca mensen die je killen mensen die gillen mensen die denken ik gooi sticky bom maarja ze verpesten voor andere

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2121034

Wat was dat een gezellige meeting! Niet iedereen was erbij, maar natuurlijk wel een paar mensen waar we een leuke avond mee konden maken. Met de volgende mensen:

- Dionkoffie

- BoerDave

- supergtagamer

- Losqualo

- tjarda1999

- maasdijkhardstyle

- xCrazyShotgun

Met deze Kerstmeeting krijgen jullie natuurlijk ook een Signatuur van mij. Ook een bedankje aan Dionkoffie voor de mooie auto's die hij me heeft gegeven. Daar kan ik ook heel blij mee worden! Nogmaals, zeer bedankt voor de leuke avond. Ik wist zelf dat er waarschijnlijk niet veel mensen zouden komen. Natuurlijk door de super gezellige avond, met wat kleine en nieuwe missie's is dit de leukste meeting die ik nu nog heb meegemaakt op het hele forum ;)

1h7zbo.jpg

Geplaatst:
comment_2121111

oo leuke signature :)

volgens mij had ik bij de meeting een hoop mensen blij gemaakt met me auto verkoop ding (zij weten wel wat ik bedoel)

Bewerkt: door dionkoffie

Geplaatst:
comment_2121112

Met deze Kerstmeeting krijgen jullie natuurlijk ook een Signatuur van mij. (...)

1h7zbo.jpg

Deze is met 203 kb te groot, dus misschien is het handig om een iets minder zware versie te maken. Voordat ik 'm bij iedereen moet verwijderen en bij iedereen een notitie op z'n warnlog moet zetten. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2121129

Met deze Kerstmeeting krijgen jullie natuurlijk ook een Signatuur van mij. (...)

1h7zbo.jpg

Deze is met 203 kb te groot, dus misschien is het handig om een iets minder zware versie te maken. Voordat ik 'm bij iedereen moet verwijderen en bij iedereen een notitie op z'n warnlog moet zetten. puh2.gif

Moet die arme Michael in de ochtend fotoshoppen :duh:

Nee hoor, geen probleem. Als jullie geen problemen willen hebben met de warnings kunnen jullie het beste de volgende Signature dragen. De orginele kan je dragen op je profiel, maar niet op je signatuur. Deze kan dan wel als Signatuur:

az9ilf.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.