Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuwe Virusscanner gezocht

Hallo daar.

Ik heb al een tijdje McAfee Internet Security Suite op mijn computer staan. Op zich wel een handige programma, maar het is wat oud aan het worden. Tijd voor een nieuwe virusscanner dus.

Ik zoek momenteel een virusscanner die geen vervelende pop-ups steeds aangeeft. Ook moet het niet een bizar groot programma zijn aangezien mijn notebook dat niet zo goed aan kan. In ieder geval gebruik ik geen AVG. Dat is gewoon een slecht programma waar ik eigenlijk niks mee kan.. Het liefst een klein, snel en gratis scannertje. Ik ga hem toch niet elke dag gebruiken voor Scans.

Alvast bedankt :)

- Michael.

Edited by Extreem

Featured Replies

avast free antivirus?

Ik vind dat een uitstekend programma. Geen vervelende meldingen en zeer simpel voor te gebruiken.

Ook voor de Smartphone is dit een handige applicatie.

:)

Als je het perse gratis wilt, is Avast in mijn ogen(en met mijn ervaringen) de enige keuze.

Welk besturingssysteem heb je?

Als je Windows 8 gebruikt heb je standaard al een ingebouwde virusscanner die alleen aan staat als je zelf geen andere virusscanner geïnstalleerd hebt.

Mocht je Windows 7 gebruiken dan is de virusscanner gratis te downloaden op de website van Microsoft. Linkje

Deze virusscanner is wellicht niet de allerbeste om te gebruiken, maar aangezien het bij Windows 8 ingebouwd zit en het weinig CPU en RAM verbruikt is het het zeker waard om 'm even uit te proberen.

Tevens is nadenken nog steeds de beste virusscanner (dus geen gevaarlijke dingen torrenten etc) :bier:

Ik zelf gebruik dus de ingebouwde virusscanner van Windows en dan scan ik één keer per maand mijn harde schijven af met de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware.

Edited by ZaroX

• Author

Welk besturingssysteem heb je?

Als je Windows 8 gebruikt heb je standaard al een ingebouwde virusscanner die alleen aan staat als je zelf geen andere virusscanner geïnstalleerd hebt.

Mocht je Windows 7 gebruiken dan is de virusscanner gratis te downloaden op de website van Microsoft. Linkje

Deze virusscanner is wellicht niet de allerbeste om te gebruiken, maar aangezien het bij Windows 8 ingebouwd zit en het weinig CPU en RAM verbruikt is het het zeker waard om 'm even uit te proberen.

Tevens is nadenken nog steeds de beste virusscanner (dus geen gevaarlijke dingen torrenten etc) :bier:

Ik zelf gebruik dus de ingebouwde virusscanner van Windows en dan scan ik één keer per maand mijn harde schijven af met de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware.

Ik heb zelf Windows 7 Starter. Bij deze computer kreeg ik gratis een tijdelijke abonnement van McAfee. Ik zal het even bekijken :)

Avast Internet Security! :)

http://www.av-test.o...-7/julaug-2013/ als je daar sorteert op "protection" kan je zien welke virusscanner de beste is, er staan zowel betalende bij als gratis scanner, zo kan je makkelijk zien welke er goed is en welke minder goed zijn. :bier:

Edited by Woody268