Jump to content
Geplaatst:
comment_2115223

Meeting!

De meeting zou eigenlijk Vrijdag 27 December 2013 plaats vinden, maar door verbinding met met me PS3 lukte dit niet. Maar ik moet het weer verplaatsen naar een andere tijd maar de meeting blijft.

Informatie:

Datum:

Vrijdag 09 januari 2014

Tijd:

19.00!

Thema:

Content Creator/Free Roam!

Deelnemers:

xCrazyShotgun-(xCrazyShotgun)-Headset

Tjarda1999-(Tjarda1999)-Headset

Safrane2000-(Safrane2000)-Headset

Dionkoffie-(Dionkoffie)

Koerba1-(Koerba1)-Headset

Norik-(Tjpjtjwj)

Mertcoban-(Mertoban)-Headset

Rickbrinkman-(Rickbr1999)-Headset

Lebron-(Nielsvdh)-Headset

(Koerba1)-(MIMIroosendaal)-

Losqualo-(Losqualo20)-

-

-

-

-

Bewerkt: door xCrazyShotgun

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2117633

Ik wil ook wel eens meedoen.

PSN: nielsvdh

headset: ja

Weet alleen niet de volledige bedoeling van zo'n meeting (1ste keer...), en hoe join je dit?

Ik zal 1/2 dagen van tevoren iedereen een vriendschapsverzoek sturen, en dan hoop ik dat zo snel mogelijk wordt geaccepteerd.

Geplaatst:
comment_2119378

Ik ben er misschien ook bij. Weet het niet zeker, maar aangezien de lijst nog niet vol is en tegen vrijdag vermoed ik ook niet vol zal zijn, neem ik toch niemand zn plaats in als ik het niet zou halen :)

PSN: losqualo20. Headset: nee.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2119451

Top! :tu:

Maar: Attentie!

Omdat de lijst nog niet helemaal vol is, ga ik de meeting verschuiven naar volgende week vrijdag om 20.00 zelfde tijd!

>>> Door Bassieboy35: Topic titel voor je aangepast.<<<

Geplaatst:
comment_2119511

Er zijn volgens mij al wel meer meetings geweest die door zijn gegaan wanneer de lijst niet vol was (en zelfs als ie vol is, komt sowieso toch niet iedereen). Naja maakt niet zoveel uit, volgende vrijdag is voor mij ook goed :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.