Jump to content

[OV] Slogan Contest - Reactietopic


Nyltje

Recommended Posts

Openingspost reactietopic:

709uH.jpg

Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest!

Geen idee waar dit contest over gaat?

Bekijk dan even het hoofdtopic!

Wil je mee doen?

Ga dan naar het inschrijftopic!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    12

  • Ymosky

    4

  • Rutger.

    4

  • Michael

    3

Top Posters In This Topic

Origineel idee, het is weer eens wat anders. Ik neem aan dat je bij de presentatie van het bedrijf ook aangeeft wat het bedrijf doet, zodat met dat kan meenemen in de slogan?

Ja ja ja! Ik zeg wat het doet, voor wat het staat en ga zo maar door! :)

Vinden jullie het fijn als ik een voorbeeld plaats? Of verpest dat juist de 'spanning'? :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Erg originele contest, leuk!

Er wordt gestemd op de SLECHTSTE slogan, hierdoor kunnen de deelnemers ook meestemmen.

Ik weet niet of dat bij andere contests ook gedaan werd, maar ik vond dit toch wel verdomd slim bedacht :puh:

Ik denk dat bij de Sans Scrupules GTAV Radio Contest dat meestal ook werd gedaan. Weet niet als het continue werd gedaan, maar volgens mij wel een aantal keren :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg originele contest, leuk!

Er wordt gestemd op de SLECHTSTE slogan, hierdoor kunnen de deelnemers ook meestemmen.

Ik weet niet of dat bij andere contests ook gedaan werd, maar ik vond dit toch wel verdomd slim bedacht :puh:

Ik denk dat bij de Sans Scrupules GTAV Radio Contest dat meestal ook werd gedaan. Weet niet als het continue werd gedaan, maar volgens mij wel een aantal keren :sigaar:

Ik heb het van het Radio Contest. Ik vond het daardoor ook leuker om mee te doen omdat je zelf mocht stemmen okal deed je mee, daarom heb ik het ook bij dit contest gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...