Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115238 Openingspost reactietopic: Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest! Geen idee waar dit contest over gaat? Bekijk dan even het hoofdtopic! Wil je mee doen? Ga dan naar het inschrijftopic! Bewerkt: 9 december 201311 jaren door Nyltje
Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115250 Origineel idee, het is weer eens wat anders. Ik neem aan dat je bij de presentatie van het bedrijf ook aangeeft wat het bedrijf doet, zodat met dat kan meenemen in de slogan?
Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115254 Wat Guardian zegt, een originele contest! Ik ga hier met plezier aan deze Contest meedoen
Geplaatst: 9 december 201311 jaren Auteur comment_2115257 Origineel idee, het is weer eens wat anders. Ik neem aan dat je bij de presentatie van het bedrijf ook aangeeft wat het bedrijf doet, zodat met dat kan meenemen in de slogan? Ja ja ja! Ik zeg wat het doet, voor wat het staat en ga zo maar door! Vinden jullie het fijn als ik een voorbeeld plaats? Of verpest dat juist de 'spanning'? Bewerkt: 9 december 201311 jaren door Nyltje
Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115265 plaats maar een voorbeeld, als je die later maar niet gebruikt wordt in de eigenlijke contest
Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115273 Leuke contest, schrijf mij maar in dan ga ik winnen. Monsier S. Colours, ik wens u veel succes
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115565 Erg originele contest, leuk! Er wordt gestemd op de SLECHTSTE slogan, hierdoor kunnen de deelnemers ook meestemmen. Ik weet niet of dat bij andere contests ook gedaan werd, maar ik vond dit toch wel verdomd slim bedacht
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115597 Erg originele contest, leuk! Er wordt gestemd op de SLECHTSTE slogan, hierdoor kunnen de deelnemers ook meestemmen. Ik weet niet of dat bij andere contests ook gedaan werd, maar ik vond dit toch wel verdomd slim bedacht Ik denk dat bij de Sans Scrupules GTAV Radio Contest dat meestal ook werd gedaan. Weet niet als het continue werd gedaan, maar volgens mij wel een aantal keren
Geplaatst: 10 december 201311 jaren Auteur comment_2115897 Erg originele contest, leuk! Er wordt gestemd op de SLECHTSTE slogan, hierdoor kunnen de deelnemers ook meestemmen. Ik weet niet of dat bij andere contests ook gedaan werd, maar ik vond dit toch wel verdomd slim bedacht Ik denk dat bij de Sans Scrupules GTAV Radio Contest dat meestal ook werd gedaan. Weet niet als het continue werd gedaan, maar volgens mij wel een aantal keren Ik heb het van het Radio Contest. Ik vond het daardoor ook leuker om mee te doen omdat je zelf mocht stemmen okal deed je mee, daarom heb ik het ook bij dit contest gedaan.
Geplaatst: 19 december 201311 jaren comment_2120169 Hebben we ook een deadline voor deze eerste ronde?
Geplaatst: 19 december 201311 jaren Auteur comment_2120172 Hebben we ook een deadline voor deze eerste ronde? Oeps sorry, ik zal het er even bij zetten!
Geplaatst: 20 december 201311 jaren Auteur comment_2120302 dit is moeilijker dan ik dacht Onderschat nooit fantasie.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120337 In de hoofdpost van Ronde 1 werkt de link om een PB'tje naar je te sturen niet.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren Auteur comment_2120352 In de hoofdpost van Ronde 1 werkt de link om een PB'tje naar je te sturen niet. Bedankt voor het melden! De link zou nou moeten werken.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120580 Onderschat nooit fantasie. Maar ik ben het met Sir_Ballas eens hoor, vrij pittig. Zat zelf eerst nog fanatiek te Googlen op de televisie omroep 'Iedereen kijkt!' om me te herinneren dat het geen echte bedrijven waren (Het leek me namelijk wel een toffe zender )
Openingspost reactietopic:
Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest!
Geen idee waar dit contest over gaat?
Bekijk dan even het hoofdtopic!
Wil je mee doen?
Ga dan naar het inschrijftopic!
Bewerkt: door Nyltje