Geplaatst: 9 december 201311 jaren comment_2115238 Openingspost reactietopic: Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest! Geen idee waar dit contest over gaat? Bekijk dan even het hoofdtopic! Wil je mee doen? Ga dan naar het inschrijftopic! Bewerkt: 9 december 201311 jaren door Nyltje
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120640 Iedereen kijkt... is moeilijker dan het lijkt! maar het zou inderdaad wel leuk zijn als die zender echt zou bestaan! Doet me een beetje denken aan Benidorm Bastards
Geplaatst: 21 december 201311 jaren Auteur comment_2120770 (Het leek me namelijk wel een toffe zender ) maar het zou inderdaad wel leuk zijn als die zender echt zou bestaan! Heb het zelf bedacht dus ja. Zal ik dan bij de tv werken? Is dat wat ik zou kunnen gaan doen! ;D xD
Geplaatst: 29 december 201311 jaren comment_2124235 Jammer dat ik te laat ben en niet meer kan doen. Heel leuk contest Nyltje. Mijn inzending zou zijn geweeest: Identiteitscrisis
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2127078 Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben? Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Bewerkt: 2 januari 201411 jaren door ZaroX
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2127088 Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht.
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren Auteur comment_2127096 Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben? Nee soms vallen er 2 af soms 1. Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht. Bewerkt: 2 januari 201411 jaren door Nyltje
Geplaatst: 9 januari 201411 jaren comment_2131752 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee
Geplaatst: 9 januari 201411 jaren Auteur comment_2131754 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Bewerkt: 9 januari 201411 jaren door Nyltje
Geplaatst: 9 januari 201411 jaren comment_2131773 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht.
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren Auteur comment_2132401 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht. Ik doe het gwn niet. Dan doet iemand het voor niks, dus ik laat het lekker zo.
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren comment_2132437 Het zijn allemaal wel geniale slogans. Daarbij vind ik het een geniale contest. Mijn stem is gegeven!
Geplaatst: 20 januari 201411 jaren comment_2138455 Krijgen we ook nog een keer te zien wat de precieze uitslagen waren? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel (of weinig) stemmen m'n slogans krijgen
Openingspost reactietopic:
Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest!
Geen idee waar dit contest over gaat?
Bekijk dan even het hoofdtopic!
Wil je mee doen?
Ga dan naar het inschrijftopic!
Bewerkt: door Nyltje