Jump to content
Geplaatst:
comment_2115238

Openingspost reactietopic:

709uH.jpg

Dit is het reactietopic van het Slogan Contest! Hier kan je vragen, opmerkingen of andere dingen zeggen over het Slogan Contest!

Geen idee waar dit contest over gaat?

Bekijk dan even het hoofdtopic!

Wil je mee doen?

Ga dan naar het inschrijftopic!

Bewerkt: door Nyltje

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2120770

(Het leek me namelijk wel een toffe zender :puh:)

maar het zou inderdaad wel leuk zijn als die zender echt zou bestaan!

Heb het zelf bedacht dus ja. :puh: Zal ik dan bij de tv werken? Is dat wat ik zou kunnen gaan doen! ;D :puh: xD
Geplaatst:
comment_2127078

Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn.

Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben?

Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen)

gf_cate_music.png Kerst in Januari gf_cate_music.png

Bewerkt: door ZaroX

Geplaatst:
comment_2127088

Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen)

Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken :(

Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2127096

Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn.

Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben?

Nee soms vallen er 2 af soms 1.

Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken :(

Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht.

:bier:

Geplaatst:
comment_2131752

Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is?

Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2131754

Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is?

Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee :puh:

Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht.

Geplaatst:
comment_2131773

Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht.

Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2132401

Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht.

Ik doe het gwn niet. Dan doet iemand het voor niks, dus ik laat het lekker zo.
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.