Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115649 Sinds vandaag is die dan eindelijk online. De content creator. Het gaat hier om een beta versie, dat wil zeggen dat nog niet alles gebruikt kan worden. Wat zijn jullie ervaringen met de creator? Hebben jullie al iets gecreëerd? Post het hier. Mijn 1e race is inmiddels een feit. Wrecklezz driving is de naam van de race. Een race bergaf en bergop, die eindigt op een bergtop naast de legerbasis. Ik heb m 2 keer gereden met wat andere mensen. Dit ging zonder problemen:) Zodra ik weer tijd heb ga ik er zeker nog een paar bij maken. Veel plezier met de race, en natuurlijk de content creator!
Geplaatst: 13 december 201311 jaren comment_2116935 Ik heb deze gisteravond in elkaar geknutseld Moet nog wel wat veranderen, maar met 16 man issie chaotisch leuk. Wel cool dat je gewoon geld en RP krijgt. Ik krijg 9k geld en 5k RP voor het winnen van mijn race http://i.imgur.com/IUgvwZX.png?1
Geplaatst: 13 december 201311 jaren comment_2116971 Hoe wordt overigens de aantal RP en geld wat je met deze creaties krijgt bepaald? en is dit nog te beinvloeden door bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad te verhogen?
Geplaatst: 13 december 201311 jaren comment_2116977 Hoe wordt overigens de aantal RP en geld wat je met deze creaties krijgt bepaald? en is dit nog te beinvloeden door bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad te verhogen? Ik gok dat het bij races te maken heeft met de lengte van de baan en de tijd om hem te finishen. Mijn race is 3,7 mijl en duurt circa 7 minuten. De prijs voor 1ste was 8.750 $ en 5.000 RP
Sinds vandaag is die dan eindelijk online. De content creator.
Het gaat hier om een beta versie, dat wil zeggen dat nog niet alles gebruikt kan worden.
Wat zijn jullie ervaringen met de creator?
Hebben jullie al iets gecreëerd?
Post het hier.
Mijn 1e race is inmiddels een feit. Wrecklezz driving is de naam van de race.
Een race bergaf en bergop, die eindigt op een bergtop naast de legerbasis. Ik heb m 2 keer gereden met wat andere mensen. Dit ging zonder problemen:)
Zodra ik weer tijd heb ga ik er zeker nog een paar bij maken.
Veel plezier met de race, en natuurlijk de content creator!