Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115735 Wat vinden jullie er nu van dat je kan rennen in je huis? ik vind het geweldig!
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115756 Naja, het is wel handig om wat sneller te zijn, maar ik hoop dat ze net zoals in offline dat je eerst (ps3) vierkantje doet en dan rondje doet, en dat je dan valt. Dat hoop ik ooit! Bewerkt: 10 december 201311 jaren door xCrazyShotgun
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115759 Naja, het is wel handig om wat sneller te zijn, maar ik hoop dat ze net zoals in offline dat je eerst (ps3) vierkantje doet en dan rondje doet, en dat je dan valt. Dat hoop ik ooit! Dat moet er echt in inderdaad. Ik zie het al voor me, met de hele clan tegelijk tegen muren springen, van bergen duikelen en dergelijke.
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115839 Erg handig inderdaad, eindelijk kun je snel naar je garage, snel andere kleren aan doen etc.
Geplaatst: 10 december 201311 jaren comment_2115847 Daar ben ik nog niet achter gekomen:) eigenlijk kom ik nooit in me appartement of garage. Als ik een auto nodig heb bel ik mijn mechanic, daar betaal ik hem tenslotte voor:) En schone kleren koop ik in de winkel:) Ik denk dat ik er pas weer binnen kom als de heists in 2014 eindelijk komen. Maar het is wel super dat je nu kan rennen thuis! Vond het wel vervelend dat het niet kon. Kan het ook in je garage?
Geplaatst: 11 december 201311 jaren Auteur comment_2116048 Daar ben ik nog niet achter gekomen:) eigenlijk kom ik nooit in me appartement of garage. Als ik een auto nodig heb bel ik mijn mechanic, daar betaal ik hem tenslotte voor:) En schone kleren koop ik in de winkel:) Ik denk dat ik er pas weer binnen kom als de heists in 2014 eindelijk komen. Maar het is wel super dat je nu kan rennen thuis! Vond het wel vervelend dat het niet kon. Kan het ook in je garage? ik heb nu de perfecte auto voor gta |Heists
Geplaatst: 11 december 201311 jaren comment_2116050 Dit topic lijkt me onnodig, er was een officieel topic voor de patch, waar dus ook over de verschillende verbeterde/nieuwe elementen gepraat kan worden.
Wat vinden jullie er nu van dat je kan rennen in je huis? ik vind het geweldig!