Jump to content
Geplaatst:
comment_2116259

Sid Meier's Civilization V

Ontwikkelaar: Firaxis Games

Uitgevers: 2K Games, Aspyr Media

Genre: Turn-based strategy

Platforms: PC (Windows + Mac)

Aantal spelers: 1 t/m 16 per map

Release: 21 september 2010

Demo: Staat op deze pagina

Website: Civilization.com

Uitleg video:

Gameplay video met Engels commentaar (echte spel begint bij 1:34):

Ik had dit spel gratis gekregen bij het stemmen op de Golden Joystick Awards en ik ben hier sinds die tijd echt helemaal verzot op. Het is echt een geniaal spel om met vrienden te doen. Ik heb recent ook beide DLC's gekocht, die het spel nog veel interessanter maken. Zijn er mensen die dit spel ook spelen? Welke uitbreidingen heb je? (Gods & Kings / Brave New World) Speel je wel eens multiplayer? :tu:

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 12.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2386929

Nice! Phoenyxar is hier heer en meester, maar mijn klokje tikt hier ook wel tegen de 500 uur, en speel het nog altijd graag! Deze week na lange tijd weer eens begonnen. We moeten eens multiplayeren met het forum!

Lijkt me een strak plan.Singleplayer begint me al een beetje te vervelen, het is tijd voor wat uitdaging. :Y

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2401213

Hoeveel zijn er minimaal ndoig voor (leuke) multiplayer? :) Aron of Phoenyxar, willen jullie meedoen? :)

PC is klote aan het doen(dus ik weet niet hoelang hij staat houdt, ga het tussen de voetbalwedstrijden wel even proberen), ligt er ook aan wanneer.

Woensdag? :) Ik heb nu een paar hele kutte PTAs, maar woensdag beginnen de makkelijke :puh:

Hmm, komt mij beetje kut uit. Hoelaat dan? Want vanaf zes uur(eten en daarna werk) kan ik niet meer....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.