Hmmpff Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 hey allemaal, wat zijn nu de beste plekken om 5 sterren te overleven? en eventueel te ontsnappen? Niet alleen plekken voor jezelf, maar ook voor samen met je vrienden? Ik bedoel dan niet in een tank gaan zitten, maar echt leuke plekken waar ook nog een uitdaging aanzit. heeft er iemand die grote tunnel wel is geprobeerd onder de stad? of werkt dat niet? - Persoonlijk vind ik de trein ook wel handig, zeker als je in zo'n bak zit, kun je ook met je vrienden in en met een beetje geluk zien ze je niet meer. - Gister was ik met een maat op de hoogste toren geland in los santos met 5 sterren, en als je van die helipad af gaat heb je ergens zo'n kleine inham waar je in kan staan, ik was bijna mijn 5 sterren kwijt maar op het laatst werd ik toch gezien door een helicopter, maar ook hier moet het mogelijk zijn om ze kwijt te raken volgens mij. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 In een 5 sterren hotel! ;D >>> Door Bassieboy35: Gelieve Badum Tsss reacties achterwege laten.<<< Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Gewoon ondergronds daar raak ze je het makkelijkst kwijt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Metrotunnel 100% kans! Reageren
Michael Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ik zou zelf zeggen, probeer eens richting de grote brug te gaan van Blaine County. Daar heb je als het goed is vlakbij het restaurant ''Hookies.'' en kan je een heel zandpad volgen. Ook is er in die omgeving wat meer natuur en dat is ook wel moeilijk voor de politie om je daarin te vinden. Ik heb even wat plekjes aangevinkt op de SnapMap. Wat ook aan te raden is dus ondergronds, of een steegje. De buurten waar Franklin vlakbij woont (dus beetje East Los Santos) hebben als het goed is ook wel veel steegjes. Als je echt veel plezier wilt beleven raad ik je aan om naar het vliegveld te gaan, met je vrienden in een Titan te gaan en daarna vervolgens richting Blaine County te vliegen Reageren
Redwhite Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 de metro tunnels en de metro tunnel in aanbouw werken goed. Die in aanbouw is ook handig als je veel politie/noose wilt killen. Ze komen namelijk lopend en maar per 1-4 de tunnel in. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Tegen het einde van het riool in Los santos, (Richting Blaine country) zit een ingang naar de ondergrondse. Je komt hier ook uit tijdens je eerste heist. Hier is het vrijwel zeker dat je de politie van je afschud. En doordat de ingang in het riool ligt is er genoeg ruimte om de politie te ontwijken. Je komt er dus een heel stuk simpeler. Reageren
thebig Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Wat ik heb gedaan is in een wachttoren van de gevangenis kruipen. De politie zwermt dan rond je heen, maar gaat nooit de toren binnen. Iets te lang staan op het buitenste platform en je wordt neergeschoten, je moet dus snel helikopters en auto's vernietigen én op tijd even dekking zoeken. Eenmaal je vijf sterren hebt ga je gewoon weer de trap naar beneden tot halfweg. Eventjes wachten en klaar is kees. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Staan leuke dingen tussen! gek genoeg heb ik nog nooit die metro-tunnel geprobeerd, ik ga daar vanavond eens naar kijken als ik met een buzzard 5 sterren krijg en zorg dat ik een auto bij de ingang van die tunnel heb staan. weet iemand ook toevallig of het zin heeft om in bosjes te schuilen als je 5 sterren hebt? bij 1,2,3 sterren ben je ze makkelijk kwijt dan, maar ook bij 5? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Dat denk ik niet. Als ze dichtbij komen zien ze je meestal toch wel, maar dat ervaar ik. Ook met bijvoorbeeld maar 2 sterren raak ik ze dan niet makkelijk kwijt. Ik zou het in ieder geval niet proberen met 5 sterren. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ga in trevors meth lab Ze kunnen niet binnenkomen en jij kan lekker schieten Reageren
Hmmpff Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ga in trevors meth lab Ze kunnen niet binnenkomen en jij kan lekker schieten Nee beetje saai om ze kwijt te raken op zo'n manier. wil er wel wat voor moeten doen krijg je nog een archievement voor het kwijtraken van 5 sterren? dacht dat die verwijderd is? Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Het telt mee voor een award, maar ik weet niet of je nog een beloning krijgt. Misschien een tattoo of een T-shirt. Wat ik doe om vijf sterren te halen is even met een Buzzard over de gevangenis vliegen en vervolgens zo veel mogelijk politie uit schakelen. Met enige moeite kan je nadien gewoon uit het zicht blijven van andere helikopters om op die manier de politie kwijt te raken. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Het telt mee voor een award, maar ik weet niet of je nog een beloning krijgt. Misschien een tattoo of een T-shirt. Wat ik doe om vijf sterren te halen is even met een Buzzard over de gevangenis vliegen en vervolgens zo veel mogelijk politie uit schakelen. Met enige moeite kan je nadien gewoon uit het zicht blijven van andere helikopters om op die manier de politie kwijt te raken. Over de gevangenis vliegen is een goede manier om 4 sterren te krijgen, maar als je in een buzzard op vanalles en nog wat schiet zit je ook al snel aan de 4 sterren. Ik vind het wel lastig om met een buzzard weg te komen als ik 5 sterren heb, want die helicopters spawnen overal.. lastig om niet gezien te worden. Ik ben gevlucht via die tunnel, dat is inderdaad makkelijk. Ik heb gezien dat als je 5x 5 sterren kwijtraakt je een tattoo krijgt, niet echt de moeite waard naar mijn mening. Reageren
Richard1887 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 De buzzard is een goede tip, ik ga ook tot vijf sterren en vlieg dan boven een ingang van een metro tunnel dan spring ik uit de buzzard en land ik met parachute voor de tunnel en loop die dan even in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.