Hebben jullie (storende) verschillen gevonden tussen de beide versies, uiteraard de besturing niet meegenomen?
Sommige liedjes zijn niet in deze versie opgenomen. Ik mis vooral Billie Jean van Michael Jackson. Daarnaast o.a. de volgende: Wow (Kate Bush), "Wanna Be Startin' Somethin" (Michael Jackson), Rock It (Herbie Hanc**k) en "Bark At The Moon" (Ozzy Osbourne), Looking for the perfect beat (Afrika Bambaata). Vind ik wel jammer, want sommigen zijn mijns inziens onlosmakelijk verbonden met Vice City.
Hebben jullie (storende) verschillen gevonden tussen de beide versies, uiteraard de besturing niet meegenomen?
Sommige liedjes zijn niet in deze versie opgenomen. Ik mis vooral Billie Jean van Michael Jackson.
Daarnaast o.a. de volgende: Wow (Kate Bush), "Wanna Be Startin' Somethin" (Michael Jackson), Rock It (Herbie Hanc**k) en "Bark At The Moon" (Ozzy Osbourne), Looking for the perfect beat (Afrika Bambaata). Vind ik wel jammer, want sommigen zijn mijns inziens onlosmakelijk verbonden met Vice City.