Jump to content

GTA 4 laatste stap? lukt niet


Liesbeth

Recommended Posts

Hallo,

Voor mijn zoontje installeerde ik GTA 4 op mijn PC, Windows 7. Het leek allemaal voorspoedig te gaan tot we een scherm kregen met daarin de opmerking: please wait until the online release date check has completed. Daar staat een lege balk die vol zou moeten lopen maar dat gebeurt niet.

Nu hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen want ik kom er ondanks gegoogle niet uit.Zoonlief hoopt vooral heel erg op jullie hulp:-) Alvast bedankt!

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort volgens mij thuis in het GTA IV: Technische Problemen-forum, bij deze verplaatst. ;)

Je zegt dat de balk leeg blijft, maar blijft hij hierop gewoon hangen, of krijg je daarna een fourmelding of iets dergelijks? Als je de melding 'Activation Failed' krijgt kan je een manuele activatie proberen. Alle info daarover vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort volgens mij thuis in het GTA IV: Technische Problemen-forum, bij deze verplaatst. knipoog.gif

Je zegt dat de balk leeg blijft, maar blijft hij hierop gewoon hangen, of krijg je daarna een fourmelding of iets dergelijks? Als je de melding 'Activation Failed' krijgt kan je een manuele activatie proberen. Alle info daarover vind je hier.

Het komt in beeld en blijft staan, er gebeurt niets. Geen foutmelding dus.

Bewerkt: door Liesbeth
Link to comment
Delen op andere websites

En je kan nergens op 'Activate Manually' of iets dergelijks klikken? Zoniet, dan zet je misschien eventjes je internetverbinding af en probeer je de activatie opnieuw: de activatie zou dan onmiddellijk moeten falen omdat er geen internetconnectie is en je zou de knop 'Activate Manually' moeten zien. Daarna kan je terug het internet aanzetten en deze stappen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

En je kan nergens op 'Activate Manually' of iets dergelijks klikken? Zoniet, dan zet je misschien eventjes je internetverbinding af en probeer je de activatie opnieuw: de activatie zou dan onmiddellijk moeten falen omdat er geen internetconnectie is en je zou de knop 'Activate Manually' moeten zien. Daarna kan je terug het internet aanzetten en deze stappen volgen.

ga het proberen! kan even duren:-( :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, lukt het nog niet goed. Ik kom wel tot de manuele activatie, in de eerste balk plak ik de code van daarboven, elke poging een nieuwe en de onderste balk voer ik de code in die achter op de één van de boekjes. De reactie is dat ik de code goed moet invoeren maar ik geloof dat het niet correcter kan? Hoop heel erg op nog een tip!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus doe je precies het volgende?

Op de website die ik gegeven heb vul je je Serial (achter op het boekje) en Unlock Request Code (gekregen in het venster van de manuele activatie).

Je klikt op 'Generate Unlock Code'. Gaat het hier al mis?

Je vult de Unlock Code die je krijgt op de website in, in het venster van de manuele activatie.

Daaronder vul je nog eens je Serial (achter op het boekje) in, in datzelfde venstertje.

Gaat het dus mis op de website of pas daarna?

Ben je zeker dat je je serial code van het boekje correct overneemt? Een O (letter o) en 0 (cijfer nul) lijken erg op elkaar, net zoals de I (letter i) en 1 (cijfer 1).

Link to comment
Delen op andere websites

Dus doe je precies het volgende?

Op de website die ik gegeven heb vul je je Serial (achter op het boekje) en Unlock Request Code (gekregen in het venster van de manuele activatie).

Je klikt op 'Generate Unlock Code'. Gaat het hier al mis?

Je vult de Unlock Code die je krijgt op de website in, in het venster van de manuele activatie.

Daaronder vul je nog eens je Serial (achter op het boekje) in, in datzelfde venstertje.

Gaat het dus mis op de website of pas daarna?

Ben je zeker dat je je serial code van het boekje correct overneemt? Een O (letter o) en 0 (cijfer nul) lijken erg op elkaar, net zoals de I (letter i) en 1 (cijfer 1).

Heel erg bedankt voor je tips, ik ga het morgenvroeg weer proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt nog niet mee:-( Dacht net goed op weg te zijn, Heb nu een serial, request en een unlockcode maar als ik nu het spel opstart, offline, en op manually click krijg ik even een zandloper en dan verdwijnt ook die weer en blijft het scherm staan. Ik heb de stappen van die site op mijn eigen pc uitgevoerd, begrijp niet goed of het beter zou zijn dat op een andere te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik weer:-) Zijn er nog tips? Ben helaas nog niet verder gekomen sinds mijn vorige bericht. Bij voorbaat dank! Vooral namens mijn zoontje maar zelf zou ik blij zijn als ik niet steeds meer gevraagd wordt: mama is het al gelukt? :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, ik wou nog antwoorden, maar ben het vergeten. :puh: In principe maakt het niet uit op welke computer je die stappen op de site van Rockstar uit voert. Op de site spreken ze over het uitvoeren op een andere PC, omdat ze er van uitgaan dat je op de PC met GTA IV geen internetverbinding hebt. Jij hebt wel een internetverbing, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Dus als ik het goed begrijp kon je op het moment van dit bericht nog manueel activeren (al faalde dit wel), maar nu gebeurt er gewoon niets als je op 'Activate Manually' klikt, en kan je dus ook geen serial/request/unlock code meer invoeren? Dat is wel erg vreemd en ik heb ook niet direct een idee waaraan dit kan liggen.

Ben je ook zeker dat je de streepjes ( - ) bijvoegt in de seriecode?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...