Jump to content
Geplaatst:
comment_2118458

907.jpg

Nog twee weken (en een paar dagen) en dan gaat het weer beginnen; Wie is de Mol. En dan heb ik het hier niet over de uitermate succesvolle forumversie, maar over degene die je vanaf 2 januari a.s. weer kan volgen op de televisie. Het programma waarin de deelnemers opdrachten moeten uitvoeren om zo veel mogelijk geld te verdienen, terwijl één van de deelnemers er juist op uit is dit te voorkomen. En terwijl ze geld verzamelen hebben de deelnemers natuurlijk maar één vraag voor ogen; Wie is de Mol?

Dit jaar is WidM opgenomen in het bruisende Hongkong, en is de presentatie wederom in handen van Art Rooijakkers Het zijn de volgende BN'ers die meedoen: Jennifer Hoffman, Freek Bartels, Tygo Gernandt, Owen Schumacher, Daphne Bunskoek, Maurice Lede, Aaf Brandt Corstius, Jan-Willem Roodbeen, Susan Visser en Sofie van den Enk.

De editie van 2014 begint op 1 januari met een terugblik op de eerste 13 edities van dit populaire programma. Lijkt me zeker de moeite waard.

MolTalk; net als afgelopen jaar zijn er voor- en nabeschouwingen, waarin wordt besproken wat er is gebeurd.

WidM app; Vanaf januari is er een app te downloaden waarmee je zelf kan deelnemen aan het programma, en waarmee een hele mooie prijs te winnen is.

• Reacties 105
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie is de Mol? 15 leden hebben gestemd

1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

• Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2120178

Hopen dat er dt jaar niet weer zo een James Bondje bij zit, ach man wat had ik me aan die gast geërgerd :7 Voor de rest zal ik wel weer gaan kijken, en het fout hebben.

Wie bedoel je? :puh:
Geplaatst:
comment_2127063

En, wat vonden we van de eerste aflevering? Al een idee voor de mol?

Tygo gedraagt zich erg verdacht, net als Tim vorig jaar. Denk niet dat hij het is. Ik ga voor de meest onopvallende: Jan-Willem :D

Geplaatst:
comment_2127080

Owen is het.

Precies dit, hij was bijvoorbeeld de enigste die een petje droeg. Zegt natuurlijk niet alles, maar bij Wie is de Mol? is dat vaak 'opvallend'. De manier van spelen is ook vrij verdacht naar mijn mening. Tycho heeft ook iets weg van een mol, maar die acteert te veel, waardoor hij niet de mol is.

Geplaatst:
comment_2127097

Ik vond het wel raar dat er meteen een test en executie zou zijn, maar je wist wel dat er een addertje onder het gras zou zitten. Het is immers WIDM. Ik hoop dat Jennifer de mol is want wat is dat een mooie vrouw zeg. :$ Maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie de mol kan zijn. Iedereen heeft wel iets om op te letten.

Ik heb dit even in een spoiler gezet voor degene die niet wil weten wie afgevallen is.

Maurice, die afgevallen is, zei toen Art hem vroeg om een reactie: ''Ik zat zo lekker in het spel!'' Hij is nog niet eens een dag daar en het enige 'spel' waar hij aan mee heeft gedaan was dat rondvragen waar die winkel nou was en een beetje met een zaklamp seinen. :7

Geplaatst:
comment_2127134

Ik neig erg naar Jan-Willem, op dit moment.

Verder: leuke aflevering! Niet enorm spectaculair, maar wel sfeervol met een groep die mij wel ligt. Jammer dat Maurice er meteen uit ligt, vond hem een toffe gast.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2127764

Misschien is het even leuk een poll te maken? :engel:

Het was even leuk.

Ik vond het een leuke aflevering, maar een echte Mol-actie heb ik nog niet gezien. Wat me bij de eerste opdracht opviel was dat ze allemaal heel moeilijk gingen doen over de uitspraak, terwijl je het natuurlijk ook gewoon kon aanwijzen in het boekje of op de opdrachtkaart die ze hadden gekregen. Wat ik wel leuk vond bij de tweede opdracht was de verbazing van een ieder toen ze ineens die lichtshow zagen waardoor hun eigen lampjes wel erg in het niets vielen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.