Dat hier nog geen na-release topic van is. :O Wat vinden jullie van het "switching characters"-systeem? Handig? Irritant? Niets aan?
Ik vind het zo ongelooflijk smooth gedaan, niet normaal. Omega veel dingen die de personages doen als ze niet aan het spelen zijn, althans op het moment dat ze switchen... Vind het heerlijk om lekker veel te switchen. Wat ik er zo fantastisch aan vind, is dat je soms gewoon even geen zin meer hebt in een speler, en dan heb je er nu nog twee om uit te kiezen! Geniaal bedacht, geniaal uitgevoerd. Zeker voor herhaling vatbaar in een nieuwe game wat mij betreft, al moeten alle personages dan eigenlijk wel even interessant zijn (wat mijns inziens niet is).
Zojuist voor de eerste keer een andere speler tegengekomen in de wereld. Zo hilarisch... "wat toevallig dat we elkaar hier tegenkomen", en Michael vroeg Franklin (die ik speelde) of ik zin had om wat te gaan doen samen. Daar heb ik "nee" op geantwoord; dat kon later via mobiel nog wel en ik vond het leuk om eindelijk eens te zien wat er kan gebeuren. Je kon de ander niet afschieten... Maar het switchen is wel super smooth. Dus ik switch naar Michael en jat Franklin's auto. Die komt mij achteraan rennen en rennen en rennen... Switch ik naar Franklin, switch ik naar Michael, erg smooth. Uiteindelijk besloten om Franklin raak te rijden en te kijken wat er gebeurt. Je krijgt dan een bericht dat Franklin "injured" is. Hij blijft daar gewoon dood liggen. Als je switcht nar Franklin, spawn je voor een ziekenhuis. Best wel smooth gedaan, ook wel leuk om eens mee te maken. Liep eerst nog achter Franklin aan met Michael, dan krijg je een boze opmerking "volg je mij ofzo?". Heb ergens gelezen dat als je dat blijft doen, dat degene die je volgt boos wordt en gaat vechten, maar dat is iets om de volgende keer uit te proberen.
Dat hier nog geen na-release topic van is. :O Wat vinden jullie van het "switching characters"-systeem? Handig? Irritant? Niets aan?
Ik vind het zo ongelooflijk smooth gedaan, niet normaal. Omega veel dingen die de personages doen als ze niet aan het spelen zijn, althans op het moment dat ze switchen... Vind het heerlijk om lekker veel te switchen. Wat ik er zo fantastisch aan vind, is dat je soms gewoon even geen zin meer hebt in een speler, en dan heb je er nu nog twee om uit te kiezen! Geniaal bedacht, geniaal uitgevoerd. Zeker voor herhaling vatbaar in een nieuwe game wat mij betreft, al moeten alle personages dan eigenlijk wel even interessant zijn (wat mijns inziens niet is).
Zojuist voor de eerste keer een andere speler tegengekomen in de wereld. Zo hilarisch... "wat toevallig dat we elkaar hier tegenkomen", en Michael vroeg Franklin (die ik speelde) of ik zin had om wat te gaan doen samen. Daar heb ik "nee" op geantwoord; dat kon later via mobiel nog wel en ik vond het leuk om eindelijk eens te zien wat er kan gebeuren. Je kon de ander niet afschieten... Maar het switchen is wel super smooth. Dus ik switch naar Michael en jat Franklin's auto. Die komt mij achteraan rennen en rennen en rennen... Switch ik naar Franklin, switch ik naar Michael, erg smooth. Uiteindelijk besloten om Franklin raak te rijden en te kijken wat er gebeurt. Je krijgt dan een bericht dat Franklin "injured" is. Hij blijft daar gewoon dood liggen. Als je switcht nar Franklin, spawn je voor een ziekenhuis. Best wel smooth gedaan, ook wel leuk om eens mee te maken.
Liep eerst nog achter Franklin aan met Michael, dan krijg je een boze opmerking "volg je mij ofzo?". Heb ergens gelezen dat als je dat blijft doen, dat degene die je volgt boos wordt en gaat vechten, maar dat is iets om de volgende keer uit te proberen.