Geplaatst: 18 december 201311 jaren comment_2119400 Hoi, Ik organiseer op zondag de 22e een meeting. Wat gaan we doen? Aangezien de nieuwe capture mode beschikbaar is, lijkt het me leuk dat met zn allen te gaan spelen. Ook lijkt het me heel leuk om wat zelf gemaakte race/deathmatches te gaan spelen. Als iedereen er zin in heeft kunne we ook naar north yankton gaan. In ieder geval word het een super gezellige meeting. Nogmaals het is op zondag de 22e om 20:00 uur! Alls je een gamecapture heb, graag ff zegge mensen die het auto-verkoop ding met mij willen doen zijn natuurlijk ook welkom. ( de mensen die zaterdag bij de meeting waren weten wat ik bedoel) Mensen die komen: Dionkoffie (headset) Joriz (psn: joriz86, headset, gamecapture) xCrazyShotgun (headset) ak-deadfist (headset) Ignorance (psn: jeffreyk2009, gamecapture) koerba1 Aerora (headset) _night-men_ (psn: DeNeus21) Ezra24rct3 (headset) Supergtagamer (psn: FrostCube_NL , headset) WillemEduard (headset) gortig (headset) abbasmohebi (headset) Reservelijst - Graag ook je psn naam achterlaten Ik verwacht dat iedereen gewoon komt! als je niet komt gwn ff zeggen Bewerkt: 22 december 201311 jaren door dionkoffie
Geplaatst: 22 december 201311 jaren Auteur comment_2121234 mijn ps3 werkt weer dus alles gaat door. eduard je staat erbij
Geplaatst: 22 december 201311 jaren comment_2121339 is er al bekend wat we gaan doen over 1,5 uur? heeft de host mij al even toegevoegd? mochten er weer problemen komen dion neem ik het graag van je over ik heb een goeie verbinding ik zal vast mijn playstation aandrukken zie jullie 8 uur:)
Geplaatst: 22 december 201311 jaren comment_2121342 mensen die het auto-verkoop ding met mij willen doen zijn natuurlijk ook welkom. ( de mensen die zaterdag bij de meeting waren weten wat ik bedoel) wat moet ik hier me hier bij voorstellen? als dit een soort van glitchen is moet ik me toch afmelden ben ik bang
Geplaatst: 22 december 201311 jaren comment_2121472 was gezellig voor zolang het duurde:) jammer van de 3/4 mensen die er niet waren
Geplaatst: 22 december 201311 jaren Auteur comment_2121481 Gezellige meeting. echt jammer ja dat er veel mensen niet kwamen. maar we hebben wel lol gehad
Geplaatst: 23 december 201311 jaren comment_2121702 Mijn Ps3 was helaas gecrasht, ik hoop dat ie het vanmiddag weer doet.
Geplaatst: 23 december 201311 jaren Auteur comment_2121725 ik had ook een crash. wat bij mij geholpen heeft is de ps3 formateren.
Geplaatst: 23 december 201311 jaren comment_2121769 een vriend van mij heeft laatst ook dat probleem gehad met zijn PS3. Formateren heeft bij hem niet geholpen, en alles duurde uren/dagen wat normaal gesproken een paar minuten moest duren. Bij Sony wisten ze ook niet direct wat het probleem was. Heeft hij er een andere Harde Schijf in gezet. nu werkt ie weer perfect... (moet zeggen dat mijn dikke PS3 nog niet direct problemen heeft gegeven, behalve af en toe een vast lopertje) ff afkloppen natuurlijk
Hoi,
Ik organiseer op zondag de 22e een meeting.
Wat gaan we doen?
Aangezien de nieuwe capture mode beschikbaar is, lijkt het me leuk dat met zn allen te gaan spelen.
Ook lijkt het me heel leuk om wat zelf gemaakte race/deathmatches te gaan spelen. Als iedereen er zin in heeft kunne we ook naar north yankton gaan.
In ieder geval word het een super gezellige meeting.
Nogmaals het is op zondag de 22e om 20:00 uur!
Alls je een gamecapture heb, graag ff zegge
mensen die het auto-verkoop ding met mij willen doen zijn natuurlijk ook welkom. ( de mensen die zaterdag bij de meeting waren weten wat ik bedoel)
Mensen die komen:
Dionkoffie (headset)
Joriz (psn: joriz86, headset, gamecapture)
xCrazyShotgun (headset)
ak-deadfist (headset)
Ignorance (psn: jeffreyk2009, gamecapture)
koerba1
Aerora (headset)
_night-men_ (psn: DeNeus21)
Ezra24rct3 (headset)
Supergtagamer (psn: FrostCube_NL , headset)
WillemEduard (headset)
gortig (headset)
abbasmohebi (headset)
Reservelijst
-
Graag ook je psn naam achterlaten
Ik verwacht dat iedereen gewoon komt! als je niet komt gwn ff zeggen
Bewerkt: door dionkoffie