Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bully te koop met 75% korting op Steam!

Mensen die het Rockstar Games spel Bully nog niet hebben, maar deze nog graag willen kunnen nu het beste Bully kopen op Steam. Tot vanavond 19:00 heb je namelijk de tijd om het spel te kopen voor €2,50 (75% korting). Bij Bully stap je in het leven van Jimmy Hopkins. Je hangt de pestkop uit en moet ondertussen opdrachten doen. Wanneer je liever lessen volgt kan dat natuurlijk ook. Jij bepaalt zelf in deze open world game, hoe jij je tijd besteedt.

De Bully trailer

Tot vanavond 19:00 heb je de tijd om Bully te kopen met 75% korting bij de Steam Store!

Featured Replies

Welke editie is het?

Deze game is btw de beste game ooit imo, nog beter dan Super Mario World en GTAIII!

Edited by Dotz

IK GA SNEL MN MOEDER OMPRATEN EN STEAM OP DE PC ZETTEN :)

Edited by Ezra24rct3

De Scholarship Edition als dat je vraag beantwoord. ;) Heb 'm zelf al, maar het is voor die prijs zeker de moeite waard!

Ik noem deze game trouwens goede opvoeding ;)

Ik noem deze game trouwens goede opvoeding ;)

Jij post echt alleen voor je postcount, heh? :muur:

Totaal z'n geld niet waard, heb 'm een paar maanden geleden gekocht voor 2 euro 50 en ik heb me dat eigenlijk beklaagd. Snap totaal niet wat hier leuk aan moet zijn, na een paar uur spelen was ik dat spel dan ook kotsbeu.

Ik zou deze game echt aanraden aan diegenen die 'm nog niet hebben. Ik had hem gespeeld op Xbox 360 en ik vond 'm echt top. Ik betaalde er dan nog €19.99 voor, dus €2.50 is echt een grote grap voor deze game.. Toppertje!

Damn, €2,50? Dat is echt goedkoop voor zo'n goed spel. Heb hem ook op de Xbox 360 en daar heb ik hem helemaal grijs gespeeld.

Ik heb het lang gespeeld, maar doe het nu niet meer, want elke game ga je op een gegeven moment niet meer spelen. (heb ik nu ook een beetje met Gta IV)

Had hem liever op de Xbox gekocht voor €2,50 maar heb hem toch nog even binnengehaald!

Instabuy. Deze game nog nooit gespeeld. Leek me destijds ook nooit een leuk spel. Maar voor ¤2.50 laat ik het niet voor mn neus voorbij gaan!

Edited by .Whoopdidoo.

Heb m gekocht, alleen loopt 'ie vast bij het installeren :( Maar daar kijk ik vanavond nog wel naar.

Voor 2,50 zou ik 'm zeker halen, da's geen geld voor zo'n spel. Veel aspecten die we zien in GTA, zoals freeroam, het spelen van (zij)missies, vechten en 'politie', zien we ook terug in Bully; zij het in een wat andere setting. Wat mij betreft een aanrader! :)

Waarschijnlijk kan me PC Bully niet aan, anders had ik hem zeker gekocht!

Ik game niet op mijn computer. Lijkt mij wel een leuk spel. Iedereen veel plezier met spelen!