Ignorance Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 (bewerkt) Hallo Forummers, Mijn vraag aan jullie is : wat is jullie kerst/Nieuwjaars wens? Laat ik maar beginnen: Dat mijn ouders nog leefde en het gezellig met hun kon vieren. Veel succes! Bewerkt: 19 december 2013 door Ignorance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Iedereen fijne en gezonde feestdagen en een awesome 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 dat jullie maar veel bier mogen drinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Veel gezelligheid en plezierigheid in het komende jaar; daar hoop ik op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Dat Pokémon echt bestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ignorance Geplaatst: 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Dat Pokémon echt bestaan. dat is een goede heb ik nog niet gehoord! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickBateman Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Simpel maar het beste, gezond .. vooral gezond, en een gelukkig jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Iedereen een nieuwe (hopelijk) fijne game jaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ik wil iedereen een fijne en gelukkige 2014 wensen. Mijn wens voor mijzelf is dat ik hopelijk in 2014 eindelijk een reden heb om zelf een auto te nemen en niet meer de auto van m'n ouders. Gewoon mijn eigen auto die ik altijd kan pakken wanneer ik wil en aan mag sluitelen wanneer ik wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ik hoop zelf dat het volgend jaar wat beter gaat met mijn lichamelijke klachten. Daarmee wens ik iedereen een prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Mijn tante zei vroeger altijd "ik wens je een goed uiteinde", maar toen de zoon van haar beste vriendin rond de feestdagen overleed is ze daar maar mee gestopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Een vriendin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 (bewerkt) Een vriendin mag onderhand wel En een rijbewijs zodat ik lekker kan gaan touren met vrienden per scooters Moet enkel nog mijn tussentijdsetoets gaan doen en examen Bewerkt: 25 december 2013 door Msigamer08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.