Jump to content
Geplaatst:
comment_2120123

''Inwoners uit Los Santos zijn erg trots op hun voertuigen. Ze brengen een groot deel van de dag door in hun auto. Neem niet alleen een chirurgische ingreep voor jezelf, upgrade ook je auto. Los Santos Customs garandeert reparaties van topkwaliteit en aanpassingen voor alle type auto's, motoren en trucks. Onderscheid jezelf van de rest, bij Los Santos Customs.'' - LSC LifeInvader

Iedereen kent Los Santos Customs wel. Je komt er wel eens om je auto te repareren of om je auto helemaal te upgraden. Heb jij dat nou ook gedaan en je wilt met ons delen hoe mooi je bak geworden is? Post hier dan jouw foto van je auto. Dit topic richt zich op de auto, dus niet op mooie natuurfoto's. Daar hebben we dit topic voor.

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 6.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2130766

De Bison:

bison.jpg

De auto van GreyFox-Smurf:

post-87976-0-56871700-1389124192.jpg

De Sadler:

Sadler-GTAV-FrontLeft.jpg

Kijk nu eens goed naar de voorkant, heel goed!

Je ziet dat het gewoon een Sadler is.

>>> Door Phoenyxar: Dat was in de posts hiervoor ook al duidelijk, maar bedankt voor die onnodige bevestiging. En nu ontopic, de volgende die hier afwijkt krijgt een pak slaag!<<<

@Phoenyxar Sorry hoor.... maar laat het, we gaan weer verder! On-Topic!

Bewerkt: door xCrazyShotgun

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2143435

Ik blijf van deze auto houden. :D Is van Trevor, staat in zijn garage. :)

0_0.jpg

Dat vind ik zelf een van de mooiste auto's in GTA: Online. De upgrades (die je er zelf op hebt gezet) zijn geweldig! :tu:

Geplaatst:
comment_2143801

Nee zijn niet de originelen kleuren.Mocht je het willen weten zijn deze kleuren.

Primary Color:

Metallic:Chocolate Brown met Pearlsant Color:Blush Silver

Secondary Color:

Metallic:Straw Brown

Die Primo vind ik erg nice jongen,

zijn dat de originele kleuren?

Bewerkt: door dmg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.