Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120208 Ik wil deze scene weer eens bekijken, maar met beeld: http://www.youtube.com/watch?v=jZl3HxROQ-g Nils had hem al eens in de gangtalk van DWG geplaatst (http://www.gtaforum.nl/topic/78311-de-wilde-ganzen/page__st__25725#entry2013795), maar de video is verwijderd. Een titel van de scene vind ik ook goed! Nyltje!
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120233 Nou wordt ie mooi. Lieten ze mij dat filmpje niet rapporteren omdat alleen het vermaledijde Bassie Produkties B.V. dat mocht doen, wordt het filmpje weggehaald door een claim van Corbeau Music BV...
Geplaatst: 20 december 201311 jaren Auteur comment_2120317 Nee maar ff serieus. Ik wil echt die scene weer eens zien, want ik weet nog dat ik er heel erg om gelachen heb. En ik wil 'm toch nog een keertje kijken. Trouwens als iemand alleen al de film/aflevering weet ben ik al blij, dan kan ik zelf wel zoeken naar de scene.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120321 Dat wordt erg lastig. Bassie en Adriaan zijn moeilijk te vinden op het internet, ze willen er graag nog aan verdienen en dan zou je eigenlijk de videoband of dvd moeten kopen. Ik kan je helaas niet verder helpen met de aflevering.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120378 B&A zijn inderdaad nogal autoritair wat betreft hun afleveringen op internet, dus de aflevering terugkijken wordt lastig. Wat je wel kunt doen, is Adriaan mailen met de vraag of hij je meer kan vertellen over de aflevering/film, en op welke video/dvd deze dan moet staan.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120417 Via TV kan je Bassie en Adriaan gewoon zien, op telekids meen ik, begint vanaf half 12 tot 6 uur in de morgen.
Geplaatst: 20 december 201311 jaren comment_2120435 Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Die muziek alleen al... Geniaal
Geplaatst: 21 december 201311 jaren Auteur comment_2120768 Wat je wel kunt doen, is Adriaan mailen met de vraag of hij je meer kan vertellen over de aflevering/film, en op welke video/dvd deze dan moet staan. Ach ja heb het maar geprobeerd, haha! Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg.
Geplaatst: 21 december 201311 jaren comment_2120774 Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg. De Kroon en alle 6 de delen van Europa (de rest heb ik ook op dvd, maar niet geupload ). Maar goed veel heb je er niet aan denk ik, want je komt er toch niet aan zonder de link.
Geplaatst: 21 december 201311 jaren Auteur comment_2120778 Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg. De Kroon en alle 6 de delen van Europa (de rest heb ik ook op dvd, maar niet geupload ). Maar goed veel heb je er niet aan denk ik, want je komt er toch niet aan zonder de link. Nee niet waar je de link van hebt, maar hoe de film heet waar die scene in zit. Bewerkt: 21 december 201311 jaren door Nyltje
Geplaatst: 21 december 201311 jaren comment_2120855 Het is een scene uit Bassie & Adriaan en de geheim van de schatkaart.
Geplaatst: 21 december 201311 jaren Auteur comment_2120856 Het is een scene uit Bassie & Adriaan en de geheim van de schatkaart. Deel 1?
Geplaatst: 21 december 201311 jaren comment_2120861 Ik dacht deel 1, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb nu beide delen even snel doorkeken en zag het niet. Maar goed, het is ook vrij lastig om in een film van 4 uur 48 seconden te filteren Bewerkt: 21 december 201311 jaren door NicolaB
Geplaatst: 16 juli 201410 jaren comment_2213660 Blijft geniaal B&A vooral die boevenscenes Bewerkt: 16 juli 201410 jaren door NicolaB
Ik wil deze scene weer eens bekijken, maar met beeld: http://www.youtube.com/watch?v=jZl3HxROQ-g
Nils had hem al eens in de gangtalk van DWG geplaatst (http://www.gtaforum.nl/topic/78311-de-wilde-ganzen/page__st__25725#entry2013795), maar de video is verwijderd. Een titel van de scene vind ik ook goed!
Nyltje!