Jump to content
Geplaatst:
comment_2120318

Ik zat vandaag gta online te spelen. Krijg ik weer miljoenen op me rekening gestort

VLobKi9.png

Even later kreeg iemand een bounty van een paar miljoen. Ik heb snel me telefoon gepakt en er een foto van kunnen maken:

SgbmvbS.jpg

Ik heb hem al ge-report maar nu zit ik weer met een paar biljoen opgescheept. pfff bedankt hackers.

Bewerkt: door dionkoffie

• Reacties 187
  • Bezichtigingen 17.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2122092

als ik met die gta5 stat dingen ga zoeken naar mezelf krijg ik het volgende:

Sorry, this player could not be found on the Rockstar servers.

Dat is dus met die link, die een aantal posts hierboven staat.

Geplaatst:
comment_2122208

Jup... Ben 10 min. geleden het slachtoffer geworden. Iemand gaf mij in één keer 58 miljoen. Ik ben nu bang dat ik word gebanned door R*.

:( :( :(:muur: :muur: :muur: En het ergere aan is ook dat ik er helemaal niks aan kan doen.

Bewerkt: door ChelseaFC

Geplaatst:
comment_2122215

Jup... Ben 10 min. geleden het slachtoffer geworden. Iemand gaf mij in één keer 58 miljoen. Ik ben nu bang dat ik word gebanned door R*.

:( :( :(:muur: :muur: :muur: En het ergere aan dit is ook dat ik er helemaal niks aan kan doen.

Banned wordt je niet anders zou ik allang banned zijn kreeg vandaag namelijk 52miljoen en gister 94 miljoen
Geplaatst:
comment_2122220

Oké, mooi om te horen. Ik ben net naar een invite-only session gegaan en daar ben ik in mijn garage steeds Adders blijven kopen. Mijn vermogen is in 15 min. van 58 miljoen naar 8 miljoen gegaan. Dit is dan eigenlijk de enige goede optie om je geld weg te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.