Venzio Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Laat hier je opmerkingen/reacties achter! Links Hoofdtopic Inschrijftopic Bewerkt: 21 december 2013 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Ik had al het idee om zoiets te starten, maar toch leuk dat iemand anders er ook aan denkt. Ik ga zeker meedoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Ja hé, Pwned. allemaal omdat jij je niet inzet gaat TN er nu mee lopen! Achja, veel succes gewenst met deze contest, kan erg vermakelijk worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Lijkt me een leuk contest, helaas is Gta V nog niet uit op de pc. Alvast veel succes voor de gene die meedoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Bedankt voor de reacties! Ja hé, Pwned. allemaal omdat jij je niet inzet gaat TN er nu mee lopen! TN? Daar zit ik niet in hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Bedankt voor de reacties! Ja hé, Pwned. allemaal omdat jij je niet inzet gaat TN er nu mee lopen! TN? Daar zit ik niet in hoor.. Oh, excuseer. Ik ging er maar vanuit dat iedereen buiten Dotz die ooit in SS heeft gezeten naar TN is gegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Zeer mooi idee! Ik bedacht ook al dat dit een zeer leuke Contest zou kunnen worden, ik wacht rustig op het eerste ronde af Bewerkt: 21 december 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Nice, ik doe uiteraard mee! Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Kleine aanpassing: gelieve jezelf wel in te schrijven in het inschrijftopic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Originele contest, ik zal meedoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Leuke contest, alleen de titel had wel anders gemogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Leuke contest, alleen de titel had wel anders gemogen. Ik had niet echt een idee.. Suggesties voor een eventuele opvolger mogen hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Ronde 1 gaat beginnen, veel succes iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Is het toegestaan om verschillende filters te gebruiken om zo een beetje te spelen met de belichting e.d? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Is het toegestaan om verschillende filters te gebruiken om zo een beetje te spelen met de belichting e.d? , als het maar de ingebouwde filters zijn en je dit kunt aantonen (de link dus, niet alleen de afbeelding). Photoshop bewerkingen zijn absoluut verboden en resulteren in diskwalificatie. Bewerkt: 1 januari 2014 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.