Jump to content
Geplaatst:
comment_2120966

Vandaag iets vreemd meegemaakt in de invite only lobby waarbij ik mij afvroeg of iemand anders dit ook weleens heeft meegemaakt.

Op het moment dat ik in East Los Santos aan het freewheelen was met doel om een Buccaneer te pakken kwam er een persoon op een Western Daemon mij tegemoet.

Dit viel meteen op aangezien je deze motors bijna niet ziet rijden en als je ziet rijden dan zie je ze ergens hoog op de kaart. Het vreemdste is echter dat er een snuiter op zat helemaal in het beige gekleed en er als een haas vandoor ging op het moment dat ik vaart mindere om hem eens goed te bekijken. Ik er achteraan maar kreeg hem niet te pakken en ben hem op een gegeven moment in de buurt van de pier kwijtgeraakt. Het was net of deze snuiter doorhad dat ik zijn motor wilde afpakken terwijl er in eerste instantie daar helemaal geen aanleiding voor was. Dit aangezien ik hem tegemoet reed.

Tevens was ik - als het goed was - zonder andere spelers in deze invite only lobby.

Hem en de motor ook niet meer gezien. Ben ik GTA ziek aan het worden en zie ik ze vliegen.. of wat?

Wie heeft er ook weleens zoiets meegemaakt?

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2141993

gister 1 ster politie, op een gegeven moment rij ik een oprit op en zomaar uit het niets word ik geramd door een zwarte auto geen politieautom,stappen 2 man uit maaien me dood :/ @ vage ervaring

Geplaatst:
comment_2142250

gister 1 ster politie, op een gegeven moment rij ik een oprit op en zomaar uit het niets word ik geramd door een zwarte auto geen politieautom,stappen 2 man uit maaien me dood :/ @ vage ervaring

misschien ben je tijdens het vluchten tegen hun auto gereden. Heel soms komen die mensen boos achter je aan, en als ze een wapen hebben knallen je neer. Als ze geen wapen hebben slaan ze je tegen de vlakte:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.