Jump to content
Geplaatst:
comment_2120980

Wat?

Een eenmalig multiplayerevent voor GTA Vice City, tot op heden nog steeds de favoriete GTA van een groot aantal leden.

Hoe?

Via Vice City Multiplayer. Op 20 seconden te downloaden en installeren. De client moet simpelweg geïnstalleerd worden in de GTA Vice City map. Bij het opstarten krijg je volgend scherm:

post-16696-0-69187000-1387651765.png

Bovenaan kan je je nickname ingeven en door op het tablad internet onderaan te klikken laat je de toegankelijke servers verschijnen.

Waarom?

Zoals reeds aangehaald is GTA Vice City voor velen onder ons nog steeds de beste GTA die ooit is uitgebracht. Aangezien de MTA: SA multiplayerevents op het einde van dit jaar niet echt meer van de grond zijn gekomen, wou ik uitpakken met iets nieuws, iets unieks. Uniek in de zin van dat dit de enige keer is dat een GTA VC multiplayerevent zal georganiseerd worden. Vanzelfsprekend heeft VC: MP niet zoveel te bieden als MTA: SA en aangezien ik niet over de kennis beschik om zelf een server op te zetten voorspel ik dat het plezier ook maar van korte duur zal zijn. Desondanks wil ik toch een poging ondernemen om iets op poten te zetten, en al was het maar om deze keer met een aantal andere mensen te kunnen genieten van songs als deze:

Uiteraard kan een een groepsfoto ter herinnering niet ontbreken.

Wanneer?

Zaterdag 28/12/2013 - 20u00

• Reacties 104
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2123908

Inderdaad, ook eigenlijk omdat ik bijna geen Vice City Multiplayer evenementen heb gedaan, en eigenlijk helemaal die van het forum heb ik er ook zeer zin in. Ik zal ook wat Screens proberen te maken. Op naar een mooie avond! :bier:

Geplaatst:
comment_2124027

Ik ga niet meer mee komen doen. Vind het maar niets dat er zomaar andere irritante spelers en hackers in je server kunnen komen en er klaarblijkelijk niets aan gedaan kan worden.

Geplaatst:
comment_2124033

Hier alvast wat foto's van de meeting

^_^

36f3fb65_o.jpeg

35a0d9e1_o.jpeg

Oh my god, Jet is on fire!

4fddb0a8_o.jpeg

Svenie brengt me even naar de andere leden.

880e0ec5_o.jpeg

Achterop bij Hanneswasco op de motor.

bdc89729_o.jpeg

Blijkbaar verkoopt SpacyColours ook al Pizza's

4302589c_o.jpeg

Welcome to Vice City.

81de3d92_o.jpeg

Cruisen met Thundercover.

3734126a_o.jpeg

SpacyColours laat even zijn nieuwe auto zien.

86ad3a34_o.jpeg

Oeps! Botsing..

193b88f2_o.jpeg

Malibu Club.

975c61fb_o.jpeg

Oh god, Svenie gaat ons vermoorden..

:cry:

Kijk voor meer foto's op

deze pagina :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.