Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mijn nieuwe avatar

Ik heb 3 verschillende maten ervan.

Grootste maat:

wYcnw9G.png

Middel maat:

Rh49XXo.png

Kleinste maat (Die ik gebruik ivm het minste KB)

uXpewy9.png

Rate? Tips altijd welkom!

Hoe ik op het idee kwam? Omdat ik sinds net bij de bananenbendezit.

Edited by Black-GrandTheftAuto

Featured Replies

Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn.

Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10.

Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn.

Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10.

Je vergeet de banaan die hij erin gestopt heeft :puh:

Jammer dat de banaan niet goed terug te zien is op je daadwerkelijke avatar omdat het plaatje te klein is :(

Als die banaan er niet in had gezeten was het een 1/10, maar nu maak je er toch een mooie 7/10 van :)

Leuk dat je wat gemaakt hebt! Wat de anderen al zeggen, dit is eigenlijk een klein beetje wat tekst erop plakken en een banaan eraan toevoegen. Ik vind het wel leuk om te zien dat er weer nieuwe mensen in de Graphics General komen. Als je het niet wist, kan je je kunsten kwijt in ''Graphics Showroom.'' Ik geef je voor deze avatar een 4/10 :)

Hij is wel leuk. Maar jammer dat de achtergrond ook geel is.

  • Author

Ja klopt. (Crazy-Ghost)

Had de banaan nog niet eens gezien :bonk:

Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter?

Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter?

of alleen de background wat donkerder maken! anders valt je plaatje zelf nog niet op haha.

wat voor programma gebruik je als ik vragen mag ?

  • Author

Ik gebruik Photoshop CS6.

Ont.Er mag een slotje op!

Ont.Er mag een slotje op!

Waarom dicht? Peeps mogen je creatie toch nog bekritiseren? Of niet?

Wel grappig eigenlijk die banaan, aangezien de bananenbende niet meer bestaat.

Had de banaan nog niet eens gezien :bonk:

Moet je nagaan wat fantastisch Rico die banaan in het werk heeft laten opgaan! _O_

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.