Geplaatst: 26 december 201311 jaren comment_2122918 Hallo ik zoek al een uur of 2 naar de lampadati felon, ik rij rond in Micheals buurt met verschillende auto's maar niks. ik heb het met de invite only manier geprobeerd maar daar ook niks gevonden. ik wil hem wel van iemand overkopen voor 10k als dat kan? edit : PS3 Bewerkt: 26 december 201311 jaren door serqie
Geplaatst: 26 december 201311 jaren comment_2123027 In een aantal missies van Martin rijden de doelwitten steevast rond in een Felon GT. Deze kun je tijdens de missie in je garage duwen. Een Felon GT heeft echter maar twee zitplaatsen; een gewone Felon heeft er 4.
Geplaatst: 28 december 201311 jaren comment_2123676 Gewoon door blijven zoeken, kijk ook in de buurt van de golfbaan. Overkopen van andere spelers is hacken... zou ik maar niet doen
Hallo
ik zoek al een uur of 2 naar de lampadati felon, ik rij rond in Micheals buurt met verschillende auto's maar niks. ik heb het met de invite only manier geprobeerd maar daar ook niks gevonden. ik wil hem wel van iemand overkopen voor 10k als dat kan?
edit : PS3
Bewerkt: door serqie