Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gezocht: Aantal mensen om een Crew te starten op GTA:Online

Nvm 

Edited by Source

Featured Replies

Waarom zou iemand jouw crew moeten joinen? Waarom niet zelf een crew starten met vrienden. Staff posities zijn leuk, maar wat voegt het toe aan je crew? Leg dat eens uit aan potentiele leden,

PS Ik zou gewoon TheWild Crew als Social Club naam nemen. 'Krew' staat een beetje stompzinnig

Een crew kan zowel op PS3 als op Xbox 360 gelijk, dus nu je toch recruteert; waarom niet ineens een Xbox 360 tak erbij nemen. Dan kan je zowel een PS3 en een Xbox 360 speler als commissaris benoemen en heb je voor elke console een 'afgevaardigde'. Zo gaat je crew ook meer leden aantrekken. Ik ben alvast wel geïnteresseerd om de Xbox'ers onder m'n hoede te nemen. Maar vertel eens; wat biedt je crew? Wil je op regelmatige basis afspreken om samen online wat te gaan klooien, samen missies te doen, etc. Of is het puur als status-symbool bedoeld?

  • Author

Even een kleine aanpassing ik heb een snel recruterende crew overgenomen met 21 leden op het moment.

Waarom zou iemand jouw crew moeten joinen? Waarom niet zelf een crew starten met vrienden. Staff posities zijn leuk, maar wat voegt het toe aan je crew? Leg dat eens uit aan potentiele leden,

PS Ik zou gewoon TheWild Crew als Social Club naam nemen. 'Krew' staat een beetje stompzinnig

Allereerst hartelijk bedankt voor je serieuze reactie. Mijn clan gaat meer bieden dan een gemiddelde crew binnen GTA:Online, wat ons precies zo uniek gaat maken weten wij nog niet precies maar ik zou hierover meer informatie geven zodra wij het weten.

Een crew kan zowel op PS3 als op Xbox 360 gelijk, dus nu je toch recruteert; waarom niet ineens een Xbox 360 tak erbij nemen. Dan kan je zowel een PS3 en een Xbox 360 speler als commissaris benoemen en heb je voor elke console een 'afgevaardigde'. Zo gaat je crew ook meer leden aantrekken. Ik ben alvast wel geïnteresseerd om de Xbox'ers onder m'n hoede te nemen. Maar vertel eens; wat biedt je crew? Wil je op regelmatige basis afspreken om samen online wat te gaan klooien, samen missies te doen, etc. Of is het puur als status-symbool bedoeld?

Lijkt mij een prima idee, ik hoop wat meer text en uitleg te horen via skype: Shield-Skype

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.