- Reacties 34
- Bezichtigingen 3.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
LethalMaximus73 15 posts
-
FcUtreg4Life 3 posts
-
LionOfHolland 3 posts
-
Ezra24rct3 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Woensdag 25 december, we worden wakker en mijn vrouw gaat ff op gta online om te kijken wat voor veranderingen de kerst in gta heeft gebracht.
Sneeuw en kerst items, Het was leuk.
Ze gaat foto's maken van haar auto's die ze in de garage heeft staan op een berg met een leuk uitzicht.
Ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar op 1 of andere manier was haar Sandking XL vernietigt, geen probleem denk je ff bellen met Mors Mutual, meerdere malen gebeld, geen gehoor dus.
Ik zeg nog geen probleem we vinden wel een ander, ze rijden zat rond.
Even later, ik ga na mijn charracter heen (we spelen onder de zelfde GT maar verchillende charracters) om ff te kijken wat er te beleven valt, staat mijn Adder niet meer in de garage en ik weet 100% zeker dat ie er nog stond.
Ik rijd ff naar buiten en naar binnen omdat het soms wel wat glitcht en dat de auto er dan wel weer staat, mooi niet dus.
Loop ik ff een paar blokken verder op zodat ik de mechanic kan bellen om te kijken als hij nog in de lijst staat van de telefoon, hij stond er wel, maar wel vernietigt.
Ook ff Mors Mutual een paar keer gebeld, gebeurde dus ook niks, er staat Adder Destroid, maar kan hem niet terug claimen.
Hij had in eerste plaats niet vernietigt moeten zijn wand ik had hem al pakweg meer als een week niet meer gebruikt.En nu komt het mooiste, De sandking XL stond op Prezies de zelfde plaats in de garage van mijn vrouw als waar de Adder in mijn garage stond, als je de garage in loopt links achterin, een garage van een appartement waar 10 voertuigen in kan. Ik heb al een berichtje naar rockstar heen gestuurd, het zal mij benieuwen hoe ze daar op reageren.