Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123445 Hallo, ik joinde gewoon een random lobby en ik kreeg 6 biljoen dollar van een vreemde? Please een paar tips wat ik nu kan doen om veilig te zijn en niet gebanned te worden? Het hele doel van het spel is nu verziekt ,
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123446 Niet weggeven, niet uitgeven, niets mee doen. Rockstar mailen. @hieronder: dacht ik ook al Bewerkt: 27 december 201311 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123448 Je wilde net een modded lobby ingaan, om ineens -zonder iets te doen- veel geld te krijgen, en nu ineens klagen als je 6 biljoen gekregen hebt?
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123452 Whaha wat Dutchy al zegt, je wou toch juist heel veel geld? Waarom ga je nu dan moeilijk doen dat je het hebt gekregen Gewoon de tips van Nightmen opvolgen, en anders het raam open zetten en je xbox/ps3 naar buiten gooien
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123453 Tweede character maken, van daaruit geld opnemen via de ATM en daarna deleten. Zo beter? Maar geloof er geen snars van!
Geplaatst: 27 december 201311 jaren Auteur comment_2123457 haha , bedankt voor de tips. Ik snap sommige reacties, het klopt dat ik echt 10 minuten ervoor gevraagd had dat iemand een lobby opende , dit is heel toevallig. Maar bedankt ik haal het geld wel eraf en doe dat met die tweede character
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123461 Tweede character maken, van daaruit geld opnemen via de ATM en daarna deleten. Zo beter? Maar geloof er geen snars van! Dat is volgens mij helaas niet mogelijk. Ik heb ook een tweede charachter. Gewoon geen geld uitgeven, en een berichtje sturen naar Rockstar Support. haha , bedankt voor de tips. Ik snap sommige reacties, het klopt dat ik echt 10 minuten ervoor gevraagd had dat iemand een lobby opende , dit is heel toevallig. Maar bedankt ik haal het geld wel eraf en doe dat met die tweede character Heel toevallig ja. Bewerkt: 27 december 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123483 Ik geloof niet dat je 6 biljoen hebt hoor "Billion" in het Engels is een miljard. Je zou ook een nieuw PSN / XBOX acc kunnen maken en helemaal opnieuw kunnen beginnen...
Geplaatst: 27 december 201311 jaren comment_2123541 Had ik ook, maar ik heb het uitgegeven en Rockstar een mail gestuurd. Mag het immers best uitgeven het is niet mijn fout dat iemand een lek vind in hun systeem? Ik heb de 31 miljoen nog 28 over, voor rockstar. Dit geld kreeg ik ook zomaar zonder dat ik er om vroeg.
Geplaatst: 29 december 201311 jaren comment_2124720 Geef maar aan giro 555 Of aan mij, scheelt me een hoop werk...
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126558 ik het ook iets van 3 miljard gekregen. Ik vind het prima geef het gewoon uit en zie wel of ik gebanned word ofniet. Over een paar weken toch mn ps4 en dan is GTA toch weer klaar. tot die tijd lekker met vrienden free roamen en heerlijk nergens op te hoeven letten. Rockstar moet maar eens haar best gaan doen om de boel te beveiligen i.p.v als echte amerikanen hoog van de toren te blazen om de hackers te bannen.
Hallo,
ik joinde gewoon een random lobby en ik kreeg 6 biljoen dollar van een vreemde?
Please een paar tips wat ik nu kan doen om veilig te zijn en niet gebanned te worden?
Het hele doel van het spel is nu verziekt ,