Jump to content
Geplaatst:
comment_2123509

''Ik heb opeens heel veel geld gekregen van onbekenden in GTA: Online. Wat moet ik ermee doen?'' Dat is een voorbeeld van een vraag die heel veel mensen stellen de laatste tijd.

Op de website van Rockstar staat deze alinea tekst.

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty, please submit a request to have the money removed. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about getting caught up in our work to separate out cheaters from the rest of the population. There is no need to post a topic on the support forum.

Een vrije vertaling.

Als je een grote som geld hebt ontvangen of als je een groot bedrag hebt geclaimd met een bounty stuur dan alstublieft een verzoek om het geld weg te laten halen. Als je niet betrokken bent met het opzettelijk cheaten dan hoef je je geen zorgen te maken dat wij jou gaan lastigvallen met ons werk om cheaters uit Online te halen. Er is geen reden om een topic aan te maken in het support-forum. (Hier doelen ze op de website van Rockstar)

Als je op de link in de tekst klikt kom je op de Support-sectie van Rockstar terecht. Volg de stappen en dien een klacht in.

Probeer dit geld gewoon niet uit te geven en dien een klacht in. smile3.gif

http://support.rocks...icles/201142806

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200704406-How-to-Report-Cheaters-in-Grand-Theft-Auto-Online

Bewerkt: door Big Boss

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 12.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2203962

haha ik heb nog steeds 60 miljard drm doe ik geen missies meer anders word het steeds meer dusik overval aleen winkels maar die gelde geef ik weer aan andere online mensen want ik wil niet dat die 60 miljard meer word anders gaan ze me weer bannen en trololo met de politie doe ik ook

Bewerkt: door mert17

Geplaatst:
comment_2204279
Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Geplaatst:
comment_2204292
Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Als je veel leugens vertelt, ga je jezelf geloven.

Geplaatst:
comment_2204303

Als je veel leugens vertelt, ga je jezelf geloven.

je krijgt 2000 als je een lange tijd speelt maakt niet uit welk level

Geplaatst:
comment_2204675

zou het bijna gaan geloven...
Geplaatst:
comment_2204699

zou het bijna geloven. Als je al wel wist wat miljoen en miljard is, dan leek het geloofwaardiger over te komen. Die 60 miljoen zal uiteindelijk wel 60 dollar zijn. Mert praat wel vaker dingen die niet waar zijn of totaal offtopic zijn.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2204919

60 miljard of 60 miljoen wat is het nu ?

haha ik heb nog steeds 60 miljard drm doe ik geen missies meer anders word het steeds meer dusik overval aleen winkels maar die gelde geef ik weer aan andere online mensen want ik wil niet dat die 60 miljard meer word anders gaan ze me weer bannen en trololo met de politie doe ik ook

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben.

Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.