Krikke1992 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Hallo iedereen! Omdat ik op dit forum regelmatig topics zie met de vraag om vrienden te vinden om samen GTA Online te kunnen spelen (of andere games), leek het mij een goed idee om dit topic te openen. Net als ik, zullen anderen het probleem wel kennen dat ze weinig of geen Nederlandstalige vrienden hebben op Xbox Live omdat bijna iedereen een PS3 heeft. Het doel van dit forum is simpel: plaats hier uw Xbox Live Gamertag, zodat iedereen op dit forum je kan toevoegen. Hierdoor wordt het mogelijk om met de andere forumleden, die Nederlandstalig zijn, te spelen. Let op: wanneer je hier je Xbox Live Gamertag plaatst, geef je toestemming aan iedereen die dit forum kan lezen om je toe te voegen! Ik hoop hier veel reacties op te krijgen zodat we samen veel lol kunnen trappen! Ik zal alvast het goede voorbeeld geven; mijn Xbox Live Gamertag is: 'Krikke1992'. Groetjes Krikke1992 Lijst van Gamertags van GTAF-leden: [table=header]GTAF Lid | Gamertag Krikke1992 | Krikke1992 VFreak | Profdutcher Styneman | KineticVermin79 Tommy-Vercetti | MitchMaljers RustyRustler89 | RustyRustler89 MostWantedKid | xMostWantedKid WeariedBuckle08 | TukkerT3rr0r --Simon-- | ThatDutchIdiot Wessa-Johnson | Wessa Johnson bricone | Gofast Holland LethalMaximus73 | Lethalmaximus73 .Whoopdidoo. | JCMS4M4 Copkiller_ | MrUbica TryX | Styl3X DtGiEAmaster | Dtg I Eamaster storm1 | Vice City NL R3ne | JongDeRene solventstone | matje xp WaXweazle1976 | WaXweazle1976 KnwoajlapNL | Knwoajlap NL Herzensburger | herzensburger SkyFoX | SkyFox Q Crypteq | Crypteq[/table] Bewerkt: 19 mei 2014 door Krikke1992 Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (En waarom later, als dit aanslaat, geen Crew beginnen of een gang op dit forum?) Groetjes Krikke1992 Regels van dit suforum gelezen? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Staat ook tussen haakjes omdat dit niet het doel is van dit topic, het doel van dit topic staat duidelijk omschreven in mijn bericht. Ik was gewoon wat ambiteus, mijn excuses daarvoor. Het doel van dit onderwerp is simpelweg ervoor zorgen dat iedereen zich kan amuseren met mensen die niet in een andere taal je oren erafbrullen door de headset. (En waarom later, als dit aanslaat, geen Crew beginnen of een gang op dit forum?) Groetjes Krikke1992 Regels van dit suforum gelezen? Zo, aangepast. Kan je misschien even vertellen waar ik de regels kan vinden, heb ze ooit wel eens gelezen, maar vind ze nu niet meer terug. Dan kan ik even kijken wat ik net fout deed Bewerkt: 28 december 2013 door Krikke1992 Reageren
VFreak Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 meschien een lijstje bijhouden in de eerste post van de tags Profdutcher is mijn tag Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 meschien een lijstje bijhouden in de eerste post van de tags Top idee! Thx. Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) KineticVermin79 btw ik ben bevriend met Seavor (http://www.youtube.com/user/SeAv0r) Bewerkt: 29 december 2013 door styneman Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 RustyRustler89 zowel voor forum als Xbox Live Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 MostWantedKid hier natuurlijk en xNickAFC op Xbox Live en op Social Club. Hier zie je ook een ledenoverzicht van Death Incorporated. Een Xbox clan die zich vestigt op het forum. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Forum naam: WeariedBuckle08 (ooit gekregen door xboxlive) xboxlive naam: TukkerT3rr0r Social club naam: CoronaFCT Tsja tis wat met al de namen Reageren
--Simon-- Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 M'n xbox GT is ThatDutchIdiot Is het niet misschien een ideetje om op de social club een crew te maken? Dan zorgt GTA zelf dat je altijd bij crew leden in zit. Ik zit vaak genoeg met onbekende mensen uit m'n huidige crew te spelen. Reageren
Wessa-Johnson Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 xbox GT: Wessa Johnson thats me! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik ben 'leider' van een crew die jullie uiteraard mogen joinen, of misschien kunnen we een nieuwe startenvoor de leden van GTAF op Xbox live alleen, ja (iemand een idee voor een naam?). Maar ik denk niet dat dit noodzakelijk is, volgens mij worden vrienden ook altijd samen in teams gezet als zij in dezelfde gamelobby zitten? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Mijn gamertag is trouwens veranderd naar xMostWantedKid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.