Ik heb het spel vandaag voor het eerst gespeeld. (3 missies - 1,5/2 uur speelplezier) Ik vind de missies heel cool en het is een stuk realistischer dan de vorige versie (Splinter Cell Conviction), omdat de vijanden je nu beter zien. (zoals in het echt) Er zijn ook handige dingen bijgekomen zoals: als je iemand vermoord, dan sleept hij hem automatisch en snel naar een hoekje zodat andere vijanden het lichaam niet zien liggen. (zie trailer 0:32) Je hebt nu ook geld, dat krijg je bij elke missie die je haalt. Hoe meer bonus je hebt, hoe meer geld. Hiermee kan je wapens, gadgets, upgrades, ect. kopen. Er is (voor mij) alleen 1 nadeel: de besturing. Het personage doet soms niet wat ik wil. Zo heb ik de volgende dingen meegemaakt: ik hing aan een muurtje en werd ontdekt, ik wou weg klimmen, maar dat deed ie niet omdat ik nog aan het mikken was. DOOD. Ook wou ik aan een paal hangen, maar in plaats van daaraan te gaan hangen deed hij de deur dicht , ik keek naar de paal terwijl ik op spatie drukte. (de toets om aan een paal te gaan hangen/deur dicht te doen)
Splinter Cell Blacklist
Ontwikkelaar: Ubisoft
Uitgever: Ubisoft
Genre: Stealth game
Platforms: PC, Ps3, Xbox360, Wii U
Aantal spelers: 1-2 (volgens mij)
Release: 23 augustus 2013 (EU)
Demo: Nee
Website: http://splintercell.ubi.com/blacklist/en-us/home/
Ik heb het spel vandaag voor het eerst gespeeld. (3 missies - 1,5/2 uur speelplezier) Ik vind de missies heel cool en het is een stuk realistischer dan de vorige versie (Splinter Cell Conviction), omdat de vijanden je nu beter zien. (zoals in het echt) Er zijn ook handige dingen bijgekomen zoals: als je iemand vermoord, dan sleept hij hem automatisch en snel naar een hoekje zodat andere vijanden het lichaam niet zien liggen. (zie trailer 0:32) Je hebt nu ook geld, dat krijg je bij elke missie die je haalt. Hoe meer bonus je hebt, hoe meer geld. Hiermee kan je wapens, gadgets, upgrades, ect. kopen. Er is (voor mij) alleen 1 nadeel: de besturing. Het personage doet soms niet wat ik wil. Zo heb ik de volgende dingen meegemaakt: ik hing aan een muurtje en werd ontdekt, ik wou weg klimmen, maar dat deed ie niet omdat ik nog aan het mikken was. DOOD. Ook wou ik aan een paal hangen, maar in plaats van daaraan te gaan hangen deed hij de deur dicht
, ik keek naar de paal terwijl ik op spatie drukte. (de toets om aan een paal te gaan hangen/deur dicht te doen)
Media:
Trailer: