Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

steeds weer op rang1

Ik heb een cheat gebruikt. Oke oke straf me maar!:-( .

Eigen schuld dikke bult! Mn rang ben ik dus kwijt maar mn autos en wapens niet. Als ik rp haal ben ik ze meteen kwijt! Iemand een idee hoelang mijn straf gaat duren? Ik betuig spijt meneer de rechter :-).

Featured Replies

Heb je gemeld aan Rockstar Games dat je hebt gecheat? Namelijk is het zo wanneer je het niet meld en Rockstar Games komt erachter dat je in een Cheaterpool wordt gezet. Ik denk dat je straf niet weggaat wanneer Rockstar Games dit heeft gedaan zonder een melding in het spel te zetten.

Ik heb een cheat gebruikt. Oke oke straf me maar! :-( .

Eigen schuld dikke bult! Mn rang ben ik dus kwijt maar mn autos en wapens niet. Als ik rp haal ben ik ze meteen kwijt! Iemand een idee hoelang mijn straf gaat duren? Ik betuig spijt meneer de rechter :-).

Ben je xbox of ps3
  • Author

Ps3. Heb zojuist mailtje gestuurd naar rockstar. Ff spijt betuigen :-(

• Author

En t gekke is dat ik helemaal geen melding van iets heb gehad. Zag gewoon mn rang terug gaan van 210 naar 1.

En t gekke is dat ik helemaal geen melding van iets heb gehad. Zag gewoon mn rang terug gaan van 210 naar 1.

Het is ook niet heel gek, hé. Wanneer je een cheat gebruikt en sowieso al naar level 210 gaat hoor je van mijn part een ban te krijgen. Ik heb zelf zeer lang gewerkt om mijn level vijftig te behalen, en in die momenten heb ik ook heel veel plezier gehad met mijn oude crew en vrienden.

• Author

De meeste mensen die een cheat hebben gebruikt die kregen een melding. Anders maar een nieuw ps3 account aanmaken als ik niks hoor van rockstar.

Maarja, je doet het nu klinken alsof R* hier schuld aan heeft terwijl jij aan het cheaten bent. Je verziekt hun spel, en het spel van miljoenen andere gamers. Leer ervan, doe het gewoon niet weer dan zal R* je niets doen.

Cheaten is gewoon zo zielig.

De meeste mensen die een cheat hebben gebruikt die kregen een melding. Anders maar een nieuw ps3 account aanmaken als ik niks hoor van rockstar.

Dat wou ik ook net zeggen :3 Maar heb je een punt mutje op of?

Dit is geen ban ofzo.

Heb dit namelijk zelf ook gedaan.

Ga niet janken van cheater Dit en dat, was tot nu toe 3x mn character kwijt geraakt lvl 23,37 en 32. Vandaar heb ik me met behulp vanndie cheat ff naar lvl 100 gewerkt. Zag ook mijn lvl 100 teruglopen naar 1 met -2 miljard rp ofzo. Je moet helaas wel een nieuw character maken..

mijn vriend is rank 999 en hij gaat nooit dood en hij heeft oneindig gel en hij heeft mij 230 miljard gegeven

Wauw mert, duimpje voor je buddy! ;)

Wauw mert, duimpje voor je buddy! ;)

Ruik ik daar een beetje sarcasme? :schater:

Allereerst, het is niet echt slim om te cheaten op GTA:Online en je wordt hiervoor dus ook bestraft door de rockstar community. Ik denk dat jij inderdaad in een zogenaamde cheaterspool gezet bent.

Ze hebben volgens mij jouw RP points op -1000000 gezet ofzo dus dat is een harde weg terug naar level 2. Je kan beter een nieuw account aanmaken..

Krikke, een beetje wel haha. :D

...van Hero naar Zero...