December 29, 201312 yr Meestal als ik speel in GTA ONLINE krijg ik dit beeld na 2 minuten: 'CONNECTION TO THE SESSION LOST DUE TO AN UNKNOWN NETWORK ERROR. PLEASE RETURN TO GRAND THEFT AUTO V AND TRY AGAIN LATER.' Weet iemand hoe je dit kunt stoppen?
December 29, 201312 yr Meestal als ik speel in GTA ONLINE krijg ik dit beeld na 2 minuten: 'CONNECTION TO THE SESSION LOST DUE TO AN UNKNOWN NETWORK ERROR. PLEASE RETURN TO GRAND THEFT AUTO V AND TRY AGAIN LATER.' Weet iemand hoe je dit kunt stoppen? Nop en ik heb daar ook een topic over
December 29, 201312 yr Ik heb ook enorm last van deze error (Connection to the session lost due to an unknown network error...) Ik heb al alles geprobeerd. Wat me wel is opgevallen, is als ik mijn PS3 bij iemand anders installeer werkt alles goed. Maar bij mij thuis heb ik steeds dit probleem. Ook als ik mijn PS3 rechtstreeks met mijn modem verbindt. Spijtig... #HELP!
December 29, 201312 yr Bekijk dit topic eens. Het aanpassen van je DNS heeft veel mensen geholpen met dit probleem.
December 30, 201312 yr Author Bekijk dit topic eens. Het aanpassen van je DNS heeft veel mensen geholpen met dit probleem. Heb het geprobeerd maar ook dit werkt niet HELP
January 1, 201412 yr Bij mij ook een groot probleem geweest. Dns had ik ook veranderd , maar dat werkte bij mij ook niet. Wat bij mij het probleem was, was dat mijn upnp ( volgens mij zoiets ) in de router uitgeschakeld stond. Weer ingeschakeld en probleem opgelost.
January 3, 201412 yr Author Bij mij ook een groot probleem geweest. Dns had ik ook veranderd , maar dat werkte bij mij ook niet. Wat bij mij het probleem was, was dat mijn upnp ( volgens mij zoiets ) in de router uitgeschakeld stond. Weer ingeschakeld en probleem opgelost. Hoe doe je dit?
January 5, 201412 yr Wordt je ook uitgelogd op PSN ? zo niet dan heb je simpelweg problem met het connection via gta online. Probeer is die beach bum dlc meuk deraf te mikken en opnieuw te downloaden en je router ff resetten.. (dit wist niet je story / online modus btw)
January 5, 201412 yr Wordt je ook uitgelogd op PSN ? zo niet dan heb je simpelweg problem met het connection via gta online. Probeer is die beach bum dlc meuk deraf te mikken en opnieuw te downloaden en je router ff resetten.. (dit wist niet je story / online modus btw) Ik heb hetzelfde probleem maar als je beach bum dlc eraf haalt ben je dan ook je personage kwijt?! Router heb ik al gereset
Meestal als ik speel in GTA ONLINE krijg ik dit beeld na 2 minuten: 'CONNECTION TO THE SESSION LOST DUE TO AN UNKNOWN NETWORK ERROR. PLEASE RETURN TO GRAND THEFT AUTO V AND TRY AGAIN LATER.' Weet iemand hoe je dit kunt stoppen?