- Reacties 34
- Bezichtigingen 4.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
FcUtreg4Life 5 posts
-
Phoenyxar 3 posts
-
Michael 3 posts
-
Crazy-Ghost 2 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Cryptische titel, hè?
Aangezien in de topictitel al duidelijk gewaarschuwd wordt voor spoilers, lijkt mij dat ik in dit topic geen spoiler-tags hoef te gebruiken; het is immers klikken op eigen verantwoordelijkheid.
Dit topic gaat om de dood van Johnny Klebitz. In de missie 'Mr. Philips' vermoord Trevor hem zonder pardon.
Ik was eerlijk gezegd gechoqueerd. Johnny is een hoofdrolspeler uit een GTA; die maak je op deze manier toch niet dood? Was er op zijn minst blij mee. Later bleek wel dat Rockstar (volgens mij althans) deze "gevoelens" moedwillig wilde oproepen bij in ieder geval de mensen die TLaD hebben gespeeld. Maar op deze manier stond Trevor wel gelijk bij ons bekend zoals zij hem bij ons bekend wilde maken in het begin: niet te begrijpen, niet te vertrouwen, gestoord, gewetenloos en enorm gewelddadig. Ik haatte hem.
Later krijg ik wel steeds meer sympathie voor Trevor, maar dat is een andere discussie.
Toch vind ik dat het anders ingestoken had moeten worden. Ik vind het niets dat wij er zelf helemaal niets mee te maken hadden en dat het in de eerste cutscene al gebeurde. Ik had liever gehad dat eerst een andere hoge pief daar afgemaakt werd, dat we vervolgens ook die missie moesten doen en dan uiteindelijk, na die missie, Johnny afgemaakt werd. Dan was het niet zoals dit, maar was hij ook een ijskoude kikker geweest... Maar op zich had ik het dan voor mezelf wel een beetje gerelativeerd met "hij kon niet anders, anders zouden de Lost leden naar hem toe komen" (best grappig dat ik een groep uitmoorden dan kan "relativeren" in een spel als GTA).
Wat vinden jullie van hoe dit plaatsvond? Hadden jullie het anders willen hebben? Liever een geheel ander personage?