December 30, 201312 yr even wat geprobeerd. niet echt uitgekomen wat ik wou, toch maar even posten. C&C graag, kleurversie: gr RMJ Edited December 30, 201312 yr by RMJ
December 30, 201312 yr Eerst vond ik het niet zo mooi omdat het in zwart-wit stond. Dan keek ik naar je kleurenversie en die vind ik dan wel beter. Wel alleen jammer dat je Hobbit niet zo goed kunt lezen.
even wat geprobeerd. niet echt uitgekomen wat ik wou, toch maar even posten.
C&C graag,
kleurversie:
gr RMJ
Edited by RMJ