December 31, 201312 yr Het leek me leuk een topic aan te maken waar iedereen zijn haar gelukswensen aan de mede-forummers voor 2014 te plaatsen. Here it is Ik wens iedereen hier een gezond en gelukkig 2014 toe Blijf trouwens je vingers tellen vandaag, mocht je wat missen, bel dan de huisarts even
December 31, 201312 yr Iedereen een gezond en gelukkig 2014! De huisarts zal het druk hebben vanavond. De meeste zullen wel kijken naar het vuurwerk tot je nek het niet meer aankan. Edited December 31, 201312 yr by Twedeldie
December 31, 201312 yr Blijf trouwens je vingers tellen vandaag, mocht je wat missen, bel dan de huisarts even Een huisarts kan in zo'n situatie weinig voor je betekenen.. Maar zonder gekkigheid: de beste wensen voor iedereen!
December 31, 201312 yr Blijf trouwens je vingers tellen vandaag, mocht je wat missen, bel dan de huisarts even Een huisarts kan in zo'n situatie weinig voor je betekenen.. Maar zonder gekkigheid: de beste wensen voor iedereen! Gewoon je vinger(s) gaan zoeken joh. Huisarts kan helpen met zoeken Een gezond, gamend, top, 2014 toegewenst!
December 31, 201312 yr Allemaal een leuke jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar. Gebruik bij vuurwerk je hersens goed, dan hou je ze heel.
January 1, 201412 yr Gelukkig nieuwjaar allemaal, hoop dat jullie allemaal een goed uiteinde hebben gehad
January 1, 201412 yr Author Allemaal een leuke jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar. Gebruik bij vuurwerk je hersens goed, dan hou je ze heel. Wat houd je dan heel, je hersens? Edited January 1, 201412 yr by Dippie94
Het leek me leuk een topic aan te maken waar iedereen zijn haar gelukswensen aan de mede-forummers voor 2014 te plaatsen. Here it is
Ik wens iedereen hier een gezond en gelukkig 2014 toe
Blijf trouwens je vingers tellen vandaag, mocht je wat missen, bel dan de huisarts even