Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skimmer

Heeft iemand toevallig na de laatste update in de gamefiles een aanwijzing gevonden richting de skimmer, hunter of hudra voor een toekomende DLC? Of weet iemand meer over deze voertuigen?

Edited by SheldonCooper

Featured Replies

Sheldon.

Heb net even opgezocht en ik kon niks vinden over de voertuigen, alleen dat er in de trailer een Skimmer zat. Maar voor rest heb ik (nog)niks gevonden.

Dus het kan nep zijn of het zijn allemaal geruchten, heb je trouwens een bron dan?

• Author

In de trailer zat een skimmer en hydra. En op de militaire website stat een hunter

Zit er in de trailer een Skimmer? Ik weet dat er een Duster in zit, maar een Skimmer?

De Hydra en de Skimmer zaten in de Beta versie trailer volgens de Amerikaanse Wiki GTA.

Edited by xCrazyShotgun

Meh, ik zou eerder zeggen dat de Hydra is vervangen door de P-996 Lazer. Ze hebben wel een verschillend uiterlijk, dat moet wel gezegd worden. Doet me een beetje denken aan een F35. Over de Hunter valt in ieder geval niets te zeggen.

Ik meende inderdaad ook dat in de trailers 2 verschillende soorten straaljagers te zien waren, en ook een skimmer (shot met de windmolens, trailer 1). Geen idee waar het gebleven is, waarschijnlijk, zoals Phoenyxar zei, vervanger door de P-996 Lazer of geschrapt.

De Skimmer:

E0r6hi.png

• Author

Khoop dat vooral de skimmer nog komt!

Zou wel leuk zijn als die idd nog komt!