December 31, 201312 yr Heeft iemand toevallig na de laatste update in de gamefiles een aanwijzing gevonden richting de skimmer, hunter of hudra voor een toekomende DLC? Of weet iemand meer over deze voertuigen? Edited December 31, 201312 yr by SheldonCooper
December 31, 201312 yr Sheldon. Heb net even opgezocht en ik kon niks vinden over de voertuigen, alleen dat er in de trailer een Skimmer zat. Maar voor rest heb ik (nog)niks gevonden. Dus het kan nep zijn of het zijn allemaal geruchten, heb je trouwens een bron dan?
December 31, 201312 yr Author In de trailer zat een skimmer en hydra. En op de militaire website stat een hunter
December 31, 201312 yr Zit er in de trailer een Skimmer? Ik weet dat er een Duster in zit, maar een Skimmer?
December 31, 201312 yr De Hydra en de Skimmer zaten in de Beta versie trailer volgens de Amerikaanse Wiki GTA. Edited December 31, 201312 yr by xCrazyShotgun
December 31, 201312 yr Meh, ik zou eerder zeggen dat de Hydra is vervangen door de P-996 Lazer. Ze hebben wel een verschillend uiterlijk, dat moet wel gezegd worden. Doet me een beetje denken aan een F35. Over de Hunter valt in ieder geval niets te zeggen.
December 31, 201312 yr Ik meende inderdaad ook dat in de trailers 2 verschillende soorten straaljagers te zien waren, en ook een skimmer (shot met de windmolens, trailer 1). Geen idee waar het gebleven is, waarschijnlijk, zoals Phoenyxar zei, vervanger door de P-996 Lazer of geschrapt.
Heeft iemand toevallig na de laatste update in de gamefiles een aanwijzing gevonden richting de skimmer, hunter of hudra voor een toekomende DLC? Of weet iemand meer over deze voertuigen?
Edited by SheldonCooper