Geplaatst: 31 december 201311 jaren comment_2125844 Ik vraag mij af of iemand wel eens een reactie heeft gekregen nadat er aan R* een mail is gestuurd of een ticket is aangemaakt? Zo ja, hoelang heb je op een reactie moeten wachten en was daarmee je vraag/probleem opgelost? :? :?
Geplaatst: 31 december 201311 jaren comment_2125846 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem?
Geplaatst: 31 december 201311 jaren comment_2125857 Ik had het begin december gestuurd en nog steeds niks...
Geplaatst: 31 december 201311 jaren comment_2125861 Vandaag ticket aangemaakt, 2 uur later had ik reactie van ze. Ligt er maar net aan.
Geplaatst: 31 december 201311 jaren Auteur comment_2125907 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem? Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben.
Geplaatst: 31 december 201311 jaren comment_2125911 Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem? Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben. Er zijn duizenden requests voor het weghalen van geld en dit heeft waarschijnlijk op dit moment nog geen prioriteit bij R*, zij willen het probleem waarschijnlijk eerst oplossen om het in de toekomst te voorkomen. Waarschijnlijk zul je met een ander verzoek wel sneller geholpen worden.
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126144 Met een ander probleem werd ik goed geholpen: tocket aangemaakt, binnen een paar dagen reactie gekregen, en hierna herhaaldelijk contact gehad
Ik vraag mij af of iemand wel eens een reactie heeft gekregen nadat er aan R* een mail is gestuurd of een ticket is aangemaakt?
Zo ja, hoelang heb je op een reactie moeten wachten en was daarmee je vraag/probleem opgelost?