Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126034 Ik werd daarnet dood geschoten 2x in mijn tank ik reed en iemand schiet kogel en dood is die nieuw of wat?
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126041 Ik snap niet wat je bedoelt? Ben je toen je in een tank zat doodgeschoten of..?
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren Auteur comment_2126046 Ik snap niet wat je bedoelt? Ben je toen je in een tank zat doodgeschoten of..? Ik zat in mijn tank ik reed rond en wordt dood geschoten
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126056 Misschien een hacker. Heb je wel vaker. Of dat met een race iemand opeens veel sneller is.
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren Auteur comment_2126060 rhino tank kan kapot hoor, is niet onverwoesbaar. Hij ontplofte niet hij sniperde mij
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126063 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op)
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren Auteur comment_2126071 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op) Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126086 Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3 Dat bedoel ik dus, irritant ding.. Maargoed, dat zal wel aan de leeftijd liggen Als ik zo'n 'ruige jongen' zie kan ik het niet laten om hem daarna de hele tijd te trollen, moet toch wat met dat geld wat je elke keer krijgt van die hackers
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126119 Ik had dat laatst ook in een tank. Toen snipperde een vriend van me, mij dood terwijl ik in een tank zat?
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126122 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op) Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3 De valse beschuldigingen van de tank zijn gepatchd :3
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126139 Kan je ook je tank verkopen? Een vriend van mij wilt zijn geld terug haha
Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126323 Ik had dat laatst ook in een tank. Toen snipperde een vriend van me, mij dood terwijl ik in een tank zat? Dit kan al heel lang er is en bepaalde plek waar je moet mikken met je sniper. Dan kun je m gewoon door de kop schieten:)
Geplaatst: 3 januari 201411 jaren comment_2127249 Tanks zijn idd kapot irritant. Sws speel ik bijna alleen nog maar private met vrienden want je jan niet eens rustig ff door de stad rijden of je word weggeknald door een tank of doodgeschoten
Geplaatst: 5 januari 201411 jaren comment_2128575 Kvind t persoonlijk wel meevallen met de tanks? ik zie ze bijna nooit..
Ik werd daarnet dood geschoten 2x in mijn tank ik reed en iemand schiet kogel en dood is die nieuw of wat?