Geplaatst: 1 januari 201411 jaren comment_2126410 Hallo mensen zoals de titel al zegt ik kan niet op internet op mijn mobiel hij zegt kan de webpagina niet openen ofzo zoals je geen internet hebt en dat heb ik dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik op internet kan op mijn mobiel MVG IamCrazyBrian
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126614 -_- inplaats dat iedereen op brian zit te zeiken kunnen jullie het ook anders vragen. brian weet niet veel van pc shit enzo. ontopic: brian, ga eens op je telefoon naar instellingen > over telefoon > android versie xxx. verteld welke versie je hebt
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126628 Oké, dus dan ligt het probleem puur bij je webbrowser. Welke webpagina probeer je te openen en welke webbrowser gebruik je? De standaard webbrowser?
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren Auteur comment_2126638 als ik gtaforum.nl zoek dan zie je hetzelfde als je geen internet hebt EDIT: Webpagina niet beschickbaar Bewerkt: 2 januari 201411 jaren door IamCrazyBrian
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126655 Zou je Opera Mini kunnen installeren en daarmee proberen de websites te openen? Volgens mij kan de Chrome webbrowser niet op die oude versie van Android geïnstalleerd worden. Als je dat geprobeerd hebt, zou je dan kunnen vertellen of het gelukt is?
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren Auteur comment_2126678 Zou je Opera Mini kunnen installeren en daarmee proberen de websites te openen? Volgens mij kan de Chrome webbrowser niet op die oude versie van Android geïnstalleerd worden. Als je dat geprobeerd hebt, zou je dan kunnen vertellen of het gelukt is? Lukt thanx
Hallo mensen zoals de titel al zegt ik kan niet op internet op mijn mobiel hij zegt kan de webpagina niet openen ofzo zoals je geen internet hebt en dat heb ik dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik op internet kan op mijn mobiel
MVG
IamCrazyBrian