Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta v Problemen met het joinen van sessions

ik ben opzoek naar een oplossing

Ik speel GTA V op PS3

en sinds kort heb ik problemen met het joinen van een session steeds als ik online wil gaan blijf ik steeds in mijn eentje spelen en blijf ik alleen in de session en ik ben niet in een solo of only invite session

Wie kan mij helpen? of heeft het zelfden probleem....... :)

help

>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk-knop'.<<<

Featured Replies

Ligt misschien aan je unpn ( zoiets ) in je router. Ik had daar ook problemen mee. Dns ook verandert ,maar ook dat werkte niet. Via de inet test op de ps3 zag ik dat unpn niet beschikbaar was. In de router stond hij ook opeens op uit. Die weer ingeschakeld en probleem opgelost. Laat even weten of het gelukt is.

• Author

Ligt misschien aan je unpn ( zoiets ) in je router. Ik had daar ook problemen mee. Dns ook verandert ,maar ook dat werkte niet. Via de inet test op de ps3 zag ik dat unpn niet beschikbaar was. In de router stond hij ook opeens op uit. Die weer ingeschakeld en probleem opgelost. Laat even weten of het gelukt is.

echt heel erg bedankt man ik gaa is ff testen :):engel:
  • Author

jaa ik weet niet hoe je dat moet inschakelen al meerdere keren geprobeerd op het internet mn porten open te zetten

Het is bij mij natuurlijk anders. Ik kan gewoon in me router dmv adres invoeren en je wachtwoord en gebruikersnaam. Dan naar settings. Bij mij staat dan unpn ingeschakeld of uitgeschakeld. En daar kan ik hem ook wijzigen.