Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126970 Ik heb een probleem. Telkens als ik GTA IV speel is GTA IV langzaam.
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2126976 Het gaat waarschijnlijk om de PC versie, aangezien die de meeste gebreken vertoont ten opzichte van de console releases. En daarom verwijs ik je graag door naar ->DIT<- topic. Hier staan een boel links naar topics die je kunnen helpen met je lag in GTA IV. Goodluck
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren Auteur comment_2126978 PC Het gaat waarschijnlijk om de PC versie, aangezien die de meeste gebreken vertoont ten opzichte van de console releases. En daarom verwijs ik je graag door naar ->DIT<- topic. Hier staan een boel links naar topics die je kunnen helpen met je lag in GTA IV. Goodluck Bedankt ik zal kijken. >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Als je op meerdere personen tegelijk wil antwoorden, gelieve dan al deze berichten te selecteren met de Citeren-knop en daarna op de Reageren-knop te drukken.<<< Bewerkt: 2 januari 201411 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 2 januari 201411 jaren comment_2127126 volgens mij snappen mensen nog steeds niet het verschil tussen lagg en lage fps >>> Door Guardian1980: En waarom post jij dit? Je kan iets behulpzaams posten, of post anders gewoon niet.<<<
Ik heb een probleem. Telkens als ik GTA IV speel is GTA IV langzaam.