Het leek me wel leuk om met zijn allen een lijst te verzinnen met dingen die je gedaan MOET hebben in GTA Vice City. Uiteraard moet je laten zien dat jij het ook gedaan hebt, zodat je niet iets voorstelt wat niet mogelijk is! Vind het leuk om een grote lijst te hebben, dus doe even mee.
In het andere topic kan je bewijzen dat je wat voorgesteld is ook hebt gedaan. Zo ja, dan krijg je een punt. Zo krijgen we een ranglijst van mensen die dit soort dingen van Vice City gewoon weten. Als je iets voorstelt (mits redelijk uiteraard) krijg je eveneens een punt, omdat je dat dan toch al gehaald hebt.
To Do list
Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City!
Staren naar de borsten van Candy Suxx
Een scène uit de film Scarface naspelen
De Ghost Tower van het originele Fort Baxter Air Base zien
De politie te slim af zijn
Zwervertje spelen
The Pain Game
Sla een balletje op Leaf Links (inclusief passende kledij en golfclub)
Speel een potje Keepie-Uppy Beach Ball
Win de RC Bandit Race
Ik trap af met nummer 1...
#1. Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City!
Gebruik de volgende code voor je opdracht, dit bevordert het overzicht:
VC To do list
Het leek me wel leuk om met zijn allen een lijst te verzinnen met dingen die je gedaan MOET hebben in GTA Vice City.
Uiteraard moet je laten zien dat jij het ook gedaan hebt, zodat je niet iets voorstelt wat niet mogelijk is! Vind het leuk om een grote lijst te hebben, dus doe even mee. 
In het andere topic kan je bewijzen dat je wat voorgesteld is ook hebt gedaan. Zo ja, dan krijg je een punt. Zo krijgen we een ranglijst van mensen die dit soort dingen van Vice City gewoon weten. Als je iets voorstelt (mits redelijk uiteraard) krijg je eveneens een punt, omdat je dat dan toch al gehaald hebt.
To Do list
Ik trap af met nummer 1...
#1. Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City!
Gebruik de volgende code voor je opdracht, dit bevordert het overzicht: