Jump to content
Geplaatst:
comment_2021092

gallery_123064_241_8110.png

Assassin's Creed IV: Black Flag

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action/Adventure

Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360, Wii U

Aantal spelers: Onbekend

Release: 29 oktober 2013

Demo: Onbekend

Website: http://assassinscree...i.com/announce/

Normaal gezien zou maandag pas informatie omtrent dit spel naar buiten komen, maar er is al het een en ander gelekt, waaronder ook het packshot. De game wordt waarschijnlijk ook beschikbaar gesteld op de volgende generatie consoles, maar dat is nog niet bevestigd.

Dq468Vb.jpg

• Reacties 284
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2101190

Ik ben van plan om hem voor kerst te vragen voor de PC, maar is er de mogelijkheid om veel te klimmen op gebouwen? Of ben je juist veel op zee en krijg je met klimmen dan niet veel te maken?

Er is nog altijd een stuk klimmen in ja :puh:

Geplaatst:
comment_2106133

Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is.

lhno.jpg

En dit ook: Het water is helderder en beter zichtbaar op de PS4:

cvd6.jpg

Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2109938

Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is.

Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor.

En vergelijken met de PC :puh:

AC4-4K-assassins-creed-iv-black-flag-pc-screenshot-02.jpg

AC4-4K-assassins-creed-iv-black-flag-pc-screenshot-04.jpg

Ik draag trouwens altijd het piraten costuum, omdat ik Edward niet echt een assassin vind (en ook geen templar) maar meer een echte (onafhankelijke) piraat.

AC4_Edward_The_Legend_outfit.png

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2111577

Ik ga het assassin pak altijd dragen, een assassin in hart en nieren is Edward in mijn ogen, en een goede piraat :puh:

Ik vind de "Assassins-Creed" nooit zo leuk. Dus niet het spel, maar de Creed zelf. Templars zijn weer te onmeedogend. Dus ja, dan vind ik het leuk dat ik zelf wat kan creëren dat onafhankelijk is van die partijen.

Geplaatst:
comment_2112201

Gekregen voor mijn verjaardag, wat een geweldig spel. Had dit nooit verwacht, je kunt erg veel doen. Voelt een beetje als AC III, maar dan met de hoeveelheid van Far Cry 3. Heerlijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.