Jump to content
Geplaatst:
comment_2021092

gallery_123064_241_8110.png

Assassin's Creed IV: Black Flag

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action/Adventure

Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360, Wii U

Aantal spelers: Onbekend

Release: 29 oktober 2013

Demo: Onbekend

Website: http://assassinscree...i.com/announce/

Normaal gezien zou maandag pas informatie omtrent dit spel naar buiten komen, maar er is al het een en ander gelekt, waaronder ook het packshot. De game wordt waarschijnlijk ook beschikbaar gesteld op de volgende generatie consoles, maar dat is nog niet bevestigd.

Dq468Vb.jpg

• Reacties 284
  • Bezichtigingen 20.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2022043

zei ik toch al maar ik dacht dat voor de meeste mensen dit (SPOILER) wel duidelijk was en dat ik geen flauw idee heb hoe die spoiler dingen werken

Ah

dood

snap het al

ze kunnen gewoon verder gaan met desmond's vader als ze echt niks weten

Bewerkt: door GrandTheftHaye

Geplaatst:
comment_2022072

met wie dan?

kan me herinneren dat ezio een relatie kreeg in die game, maar desmond

Herlees mijn spoiler nog eens na voordat je zoiets zegt

laatmaar ik ben degene due niet goed las

Bewerkt: door 3L1077

Geplaatst:
comment_2022085

het zou kunnen dat je inverwaring bent met AC brotherhood, waar Desmond een knipperlicht relatie had met Lucy

ook dood

maar volgens meerdere sites heeft desmond geen kind,

dus wie zou dan de hoofdrolspeler (in het heden) kunnen zijn voor deze nieuwe AC, als dze er al komt

Geplaatst:
comment_2022090

Man je hebt de hele spoiler verpest, nu weet iedereen dat we het over kinderen hadden. :(

Maar ik bedoel, wat kunnen de sites daar nu van weten? Dat beslist ubi toch gewoon?

Geplaatst:
comment_2022356

waarom zegt iedereen dat de serie wordt uitgemolken, ze doen is wat totaal anders en dan is het opeens super slecht ofzo.

je kan ook gewoon nog over daken rennen en springen hoor in Havana,Kingston en Nassau. plus door de wildernis klauteren.

het seabatte systeem is ookvet verbeterd en dat wordt natuurlijk een belangrijk onderedeel van deze game.

deze serie wordt uitgemolken: CoD

Geplaatst:
comment_2022357

Naja, ik bedoel, het is eens iets anders, zolang de gameplay en het verhaal maar goed zijn.

Maar het feit det piraten ook assassijnen en tempelieren zijn, dat is wel wat bij de haren getrokken vind ik.

En er komt geen naval multiplayer...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.