Jump to content
Geplaatst:
comment_2021092

gallery_123064_241_8110.png

Assassin's Creed IV: Black Flag

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action/Adventure

Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360, Wii U

Aantal spelers: Onbekend

Release: 29 oktober 2013

Demo: Onbekend

Website: http://assassinscree...i.com/announce/

Normaal gezien zou maandag pas informatie omtrent dit spel naar buiten komen, maar er is al het een en ander gelekt, waaronder ook het packshot. De game wordt waarschijnlijk ook beschikbaar gesteld op de volgende generatie consoles, maar dat is nog niet bevestigd.

Dq468Vb.jpg

• Reacties 284
  • Bezichtigingen 20.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2022839

En als jij van het begin gewoon duidelijk was geweest, was dit niet eens gebeurt, maar ja het ligt nu achter ons.

En niet alle Amerikanen zijn dikke burgers etende, stomme mensen hoor, er zijn er ook wel die de geschiedenis van het oosten wel kunnen waarderen.

Maar het nieuwe deel gaat over piraten en dat is iets wat denk ik wel mensen overal kan aanspreken en niet alleen in Amerika. Die 'gimmicks' zijn vooral een lekker houdertje om je langer te laten spelen en hebben gewoon niks met het verhaal te maken.

Geplaatst:
comment_2022922

En als jij van het begin gewoon duidelijk was geweest, was dit niet eens gebeurt, maar ja het ligt nu achter ons.

En niet alle Amerikanen zijn dikke burgers etende, stomme mensen hoor, er zijn er ook wel die de geschiedenis van het oosten wel kunnen waarderen.

Haha nee jij had duidelijker moeten zijn, maar dat is iets wat jij als 14 jarige denk ik gewoon nog niet snapt.

Klopt, maar de doelgroep aan wie je je game wilt verkopen zijn dat wel.

Spijtig dat de game industrie alleen om geld is gaan beginnen draaien.

Tsja zonder geld geen games

Geplaatst:
comment_2023258

Zucht. Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken. ik vind dat jij onduidelijk was en jij andersom, dus zullen we hier gewoon mee stoppen, want het slaat toch nergens op.

En er zijn nu ookgeruchten voor een AC rising Phoenix, wat wordt dat dan weer?

Bewerkt: door GrandTheftHaye

Geplaatst:
comment_2023266

Zucht. Wat heeft mijn leeftijd er nou mee te maken. ik vind dat jij onduidelijk was en jij andersom, dus zullen we hier gewoon mee stoppen, want het slaat toch nergens op.

En er zijn nu ookgeruchten voor een AC rising Phoenix, wat wordt dat dan weer?

Zal wel weer de vita versie worden zeker.

Geplaatst:
comment_2023669

Nou niet persee donker, maar meer de realiteit van hoe het was om dan piraat te zijn benaderen. Je zit wel in een super mooie tropische wereld en kleurrijke steden, en ook nog een piratenstad. En leeft een nogal uitbundig leven als piraat, maar dan zonder al die cliches als papegaaien en haken.

Geplaatst:
comment_2023769

IK vond net een mooi plaatje van je schip, dat de Jackdaw zal heten.

468px-644662_540957372616367_777872344_n.jpg

http://www.ign.com/wikis/assassins-creed-4-black-flag/Jackdaw_(Ship) ik hoop wel dat je je schip een stuk groter kan maken dan dit, anders ga ik me zelfecht de meest belaberde piraat ooit vinden. Ik hoop dat ik hem net zo groot kan maken als die Men of war's uit AC3, dat is pas een schip.

Geplaatst:
comment_2023773

Hoe mooi die Aziatische cultuur en historie ook is denk ik dat de kinderen (grootste gedeelte kinderen die "coole" series zoals AC en CoD) spelen het helaas geen reet interessert wat er buien hun eigen westerse wereld gebeurt is, en dat ubisoft het daarom niet doet.

Geplaatst:
comment_2024169

Aziatische cultuur heeft me nooit echt aangesproken hoor. De oudheid/middeleeuwen daarentegen :D.

En totdat AC2 er was interesseerde de renaissance me ook geen fluit, maar het is toch wel leuk dat als je AC2 gespeeld hebt en je gaat daadwerkelijk naar italië --> firenze etc, dat je herkenbare dingen ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.