_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Gisteren deed ik een missie voor de Downtown Cab Co. met Franklin, de eerste missie. Aan het eind van de missie nam ik de Hexer mee die daar stond, en die had op zijn kentekenplaat LUISLOPZ staan, oftewel Luis Lopez; het hoofdpersonage in TBOGT. Vandaag kwam ik toevallig dit tegen op Reddit: Vond het wel een leuke verwijzing naar IV, en had hem hier nog niet voorbij zien komen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Leuk dat er zoveel verwijzingen zijn! Reageren
PrioX Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Wow, goed gevonden. Leuke EE! Reageren
Michael Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Zeer goed gevonden, en ook zeer nice! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Had ook net de Downtown Cab Co-missie gedaan en ik heb vergeten kijken naar de nummerplaten. Mooi gevonden, zijn ook leuke verwijzingen op zich en best duidelijk Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Geniaal, ben benieuwd/t () wat voor leuke EE er nog meer zijn! ;D Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Benieuwd zijn is met een d. Ook "hij is benieuwd" is met een d Ook erg mooi gevonden. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Is me nooit opgevallen, maar leuk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.