Geplaatst: 5 januari 201411 jaren comment_2128875 hoi, ik zit hier met een Dell optiplex GX280 telkens als ik hem opstart krijg ik dit probleem: ik heb de batterij van de moederbord al vervangen en wilt niet helpen. ik had dit probleem opgezocht en las iets over een videokaart. er zit hier geen videokaart in dus ik weet niets anders te doen. weet iemand een oplossing??
Geplaatst: 5 januari 201411 jaren comment_2128903 Je hebt beeld, dus dat betekent dat je grafische output gewoon werkt. Wat dit veroorzaakt kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan je wel in de BIOS komen of is dit het eerste scherm dat verschijnt? Meestal heb je eerst het logo van de fabrikant, waar je op een bepaalde toets kan drukken om het BIOS in te gaan (meestal DEL of F10).
Geplaatst: 5 januari 201411 jaren Auteur comment_2128922 dit is het eerste scherm dat komt ja. Toen windows wel startte gaf hij wel wat errors aan maar ik weet echt niet meer wat die errors zijn. Bewerkt: 5 januari 201411 jaren door dionkoffie
Geplaatst: 6 januari 201411 jaren comment_2129373 Volgens mij is dit een bios melding die aangeeft dat er in de computer gerommeld is. Dit is in principe een onschuldige melding, die door een bios instelling te veranderen snel kan verdwijnen. Post anders even een afbeelding van het bios. Bewerkt: 6 januari 201411 jaren door gtaissuper
Geplaatst: 6 januari 201411 jaren comment_2129569 Boot hem met 1 strip aan geheugen, niet doorstarten kan door foutief/kapot gaand geheugen komen.
Geplaatst: 6 januari 201411 jaren Auteur comment_2129584 ik heb 4 ram slots. ik heb de 1e verplaats naar een andere slot en nu werkt hij weer
hoi,
ik zit hier met een Dell optiplex GX280
telkens als ik hem opstart krijg ik dit probleem:
ik heb de batterij van de moederbord al vervangen en wilt niet helpen. ik had dit probleem opgezocht en las iets over een videokaart. er zit hier geen videokaart in dus ik weet niets anders te doen.
weet iemand een oplossing??