Tim Geplaatst: 29 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2003 Ik heb gehoort van iemand, alsje dan die missie waar je lance naar het ziekenhuis moetbregen, dat je dan een tank moet pakken. Als die wagens van die mafia dan tegen je aan beuken zijn ze gesnapt(ontploft) Is die code dan voor een tank hetzelfde als in GTA3, Giveusatank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2003 De code kan je vinden op GTAgames.nl de code is: PANZER dan heb je een tank. LET OP: het gebruik van cheats verpest wel je save game!! je kan GTA dan maar voor 99% uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 Je kan de missie gewoon winnen door die sentinel bij de uitgang te pakken. HEt is zonde alsje cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 Maar toch botsen ze allemaal tegen je aan en ben je toch zow ontploft Ookal ga je snel. Ze komen van alle kanten, dus kunnen ze je toch lelijk raken. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 He tim, maar dan kan je de code ASPIRINE gebruiken alsje auto inde fik is of als je bijna dood bent. Dan word je weerbeter en van die sentinel, probeer zoveel mogelijk steegjes in te gaan :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2003 Ja, als je ASPIRINE intypt is je auto ook weer heel. Een trainer is echter makkelijker. Ik raad je Lith Joe's Ultimate trainer aan. die je http://www.gtagames.nl/vctrainer.php kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2003 Maja das een geoie tip, maar je hoeft me nie meer te helpen want ik heb die missie gehaald met een tank Das wel dom om cheats te gebruiken, maar bij mij gaat het erom dat ik overal vrij rond kan lopen,vliegen en varen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 het uitspelen gewoon in z'n geheel vind ik het leukst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 gewoon leger achter je aan krijgen tank af pakken van het leger en sterren zoeken en tank daarna in garage stoppen en missie is zo gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.