Jump to content
Geplaatst:
comment_2129578

hallo, ik zit hier met een probleem. ik heb besloten om sa opnieuw te gaan modden (alweer :7), heb nu een mod, (aardig HD), maar na een minuutje of 10 spelen crasht het spel. of tenminste, ik krijg de melding: gta_sa.exe is gestopt met werken.

hierbij een lijst van wat ik heb gedaan:

-ik had allerlei mods, gezien het feit dat het begon na een bepaalde mod, heb ik die verwijderd, zonder resultaat

-deze mod had ook aangepaste onderdelen voor de Wheel Arch Angels, die ik handmatig in het gta3.img bestand moest zetten, dus na de mod verwijderd te hebben crashte sa nog steeds. dus alle andere mods verwijderd, gta3.img vervangen door de ge backupte versie, opnieuw geprobeerd zonder enige mods, crashte niet meer.

-1 car mod geinstalleerd, 10 minuten spelen = crash

(ik heb volgens mij v1.0, met stream memory fix, alle mods zijn geinstalleerd met sami)

ik hoop dat dit genoeg info is,

Ballas (Bertus)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2133165

Klopt, dat merk je heel goed als je met de camera plotseling omdraait, dan zie textures laden in de verte ondanks de draw distance op max staat.

Met de stream fix is dat niet meer het geval maar bepaalde versies zoals aangegeven door de topicstarter, de beta kan crashes veroorzaken.

Waarschijnlijk werd het RAM geheugen niet meer goed verdeeld of over de limieten heen gegaan.

Zelf heb ik ook een stream fix maar niet de beta of de nieuwste, is een versie uit maart 2008.

Als je die versie wil, kan ik het wel voor je uploaden. Nee, mijn spel crasht niet ondanks een shitload aan cleo mods, .asi scripts mods en 850K polygonen automod :D

Kan urenlang gamen.

Bewerkt: door Blue_V

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.