Geplaatst: 18 juli 200519 jaren comment_184127 Zoals belooft. Ging ik een 2de versie van de mods maken. Ik vind ze toch veel beter geslaagd dan de eerste. De eerste ga ik trouwens niet meer vrijgeven op het net. Hopelijk vinden julli de tweede ook beter. Meningen zijn welkom! Hier zijn de foto's: Groene Neon LichtBlauwe Neon DonkerBlauwe Neon Rode Neon Hier kan je het downloaden. Hier klikken om te downloaden! Mening en eventuele tips voor de FINAL Neon mod! Greetzz Matiscus
Geplaatst: 20 juli 200519 jaren comment_185768 Ziet er vet uit man Nu is het Tunen helemaal compleet :lol: Goede mod Greettzzz
Geplaatst: 20 juli 200519 jaren comment_185775 Ziet er vet uit man Nu is het Tunen helemaal compleet :lol: Goede mod Greettzzz er is nieuwere beetere versie uitgekomen de FINAL van neons, mss zoekfunctie gebruiken en je vindt er die nieuwe topic
Geplaatst: 21 juli 200519 jaren comment_185913 @Matiscus: Je kan je mod ook inzenden op gtagames zodat mensen hem daar kunnen downloaden. Daar wordt hij veel vaker gedownload dan hier op het forum.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren Auteur comment_188733 @Matiscus: Je kan je mod ook inzenden op gtagames zodat mensen hem daar kunnen downloaden. Daar wordt hij veel vaker gedownload dan hier op het forum. Heb hem al 3 keer ingezonden. Maar ze willen hem volgens mij niet. Het is ondertussen al een week geleden.
Zoals belooft. Ging ik een 2de versie van de mods maken.
Ik vind ze toch veel beter geslaagd dan de eerste. De eerste ga ik trouwens niet meer vrijgeven op het net.
Hopelijk vinden julli de tweede ook beter.
Meningen zijn welkom!
Hier zijn de foto's:
Groene Neon
LichtBlauwe Neon
DonkerBlauwe Neon
Rode Neon
Hier kan je het downloaden.
Hier klikken om te downloaden!
Mening en eventuele tips voor de FINAL Neon mod!
Greetzz Matiscus